شایعه تغییرات در اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی یک بار دیگر در محافل خبری به قدری داغ شد که برخی رسانه‌ها از آغاز موج تغییرات جدید در این اداره کل خبر دادند .

تحت فشار سیاسیون نیستم

سینا حسینی/

شایعه تغییرات در اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی یک بار دیگر در محافل خبری به قدری داغ شد که برخی رسانه‌ها از آغاز موج تغییرات جدید در این اداره کل خبر دادند و مدعی شدند پلن جدید مدیریتی در ورزش استان رقم خواهد خورد اما مدیرکل ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار قدس هرگونه تغییری را رد کرد و در این باره گفت: زیاد به اخبار منتشر شده اطمینان نکنید چون من هنوز تصمیم به تغییری نگرفته‌ام.

*موضوع انتخاب معاون ورزشی اداره کل به صورت جدی در محافل ورزشی شنیده می‌شود، آیا حضور قوچان نژاد در سمت معاون ورزشی اداره کل قطعی است؟

من نه برای کسی ابلاغ زدم، نه تصمیمی گرفته‌ام، اگر خبر قطعی و دقیقی باشد، بی‌گمان از طریق روابط عمومی اداره کل این خبر منتشر می‌شود از این رو زیاد به این قبیل اخبار و شایعات نباید توجه کرد.

*اما گفته می‌شود فشارهای بیرونی برای کنار گذاشتن امیر زارعی آغاز شده است، حتی در این خصوص شنیده می‌شود اختلاف نظر بر سر انتخاب سرپرست برای هیئت دوچرخه سواری شهرستان مشهد این موضوع را تشدید کرده است.

اختلاف نظری وجود نداشت، آقای زارعی اعتقاد داشت که با انتخاب رئیس هیئت دوچرخه سواری شهرستان مشهد به عنوان سرپرست هیئت استان، بهتر است که فرد دیگری برای هیئت شهرستان مشهد معرفی شود اما وقتی من متوجه شدم با این مسئله مخالفت کردم چون سرپرست جدید هیئت استان قرار نیست به عنوان کاندیدا در انتخابات هیئت استان شرکت کند، او فقط یک ماه مسئولیت اجرایی هیئت را برعهده خواهد داشت، از آنجا که رئیس اداره شهرستان مشهد هم از عملکرد هیئت دوچرخه سواری مشهد رضایت دارد با انتخاب سرپرست جدید مخالفت کردم که این موضوع مورد موافقت زارعی هم قرار گرفت و هیچ مشکل دیگری به وجود نیامد.

*با این حال گفته می‌شود برخی جریان‌ها به دنبال حضور سرمربی سابق تیم والیبال پیام در سمت معاون اداره کل هستند و این موضوع شما را نیز تحت فشار قرار داده است؟

هرگز این طور نیست من از معاون فعلی به شدت رضایت دارم و هیچ فشاری از سوی جریان‌های سیاسی و غیر ورزشی برای کنار گذاشتن معاون فعلی وجود ندارد.

* نزدیک به یک‌سال از انتخاب سرپرست هیئت والیبال می‌گذرد اما هیچ خبری از برگزاری انتخابات نیست؟

من در این رابطه چند روز پیش با آقای داوری صحبت کردم و قرار شد به زودی مجمع هیئت والیبال برگزار شود. حرف شما را کاملاً قبول دارم که فعالیت این هیئت با سرپرست کنونی اشکال قانونی دارد.

*گفته می‌شود حضور سرپرست فعلی در مجمع هیئت والیبال با اشکال قانونی همراه است، چون وی تابعیت دوگانه دارد، به همین دلیل وی رد صلاحیت شد.

موضوع رد صلاحیت به معنای واقعی نبود، نهادهای نظارتی اعلام کردند فقط دو کاندیدا برابر قانون اجازه شرکت در انتخابات را دارند، ما نباید با طرح موضوع رد صلاحیت شایستگی‌ها و خدمات سرپرست کنونی را زیر سؤال ببریم، ایشان در مجمع شرکت خواهد کرد و مشکلی بابت این مسئله وجود ندارد.

*با پاسخ منفی شهرداری برای تیمداری در حوزه والیبال سرنوشت نماینده استان در لیگ برتر چه می‌شود؟

آن‌ها اعلام کردند در صورت حضور تیم در لیگ برتر شهرداری حمایت خواهد کرد اما در حد متعارف و برابر یک چارچوب مشخص، از این رو حالا منتظریم ببینیم چه کسی حاضر است در این عرصه تیمداری کند. البته دبیر فعلی هیئت والیبال هم یک اسپانسر به ما معرفی کرد ما جلسه ای را هم در این خصوص برگزار کردیم، اما به نتیجه نرسیدیم چون اسپانسر می‌گفت من حاضرم دو میلیارد بیاورم اما بایستی 50 درصد مالیات ما معافیت بخورد.

*با توجه به صدور مجوز کمیسیون ماده پنج برای باشگاه سبزجامگان پیام، احتمال دارد این تیم در نهایت به عنوان نماینده استان در لیگ برتر شرکت کند؟

ما با هیچ شخصی مشکل نداریم اما فدراسیون تصمیمش کاملاً روشن است، آن‌ها می‌گویند اگر 5/2 میلیارد بدهی پرداخت شد که این تیم در مسابقات شرکت می‌کند در غیر این صورت امکان شرکت نماینده استان در لیگ برتر وجود ندارد، حالا باید ببینیم آیا مالک باشگاه سبز جامگان قادر به پرداخت بدهی خود به فدراسیون و بازیکنان و مربیان طلبکار هست یا نه؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.