۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
کد خبر: 670351

میانگین دمای هوا طی امروز و فردا در خراسان رضوی تغییرات اندکی دارد اما از روز دوشنبه روند محسوس افزایش دمای هوا در این استان آغاز می شود.

افزایش دمای هوا در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بر اساس پیش بینهای صورت گرفته بیشینه دمای امروز هوای مشهد که ۲۷ درجه سلسیوس خواهد بود فردا یکشنبه تغییری نداشته اما از روز دوشنبه تا چهارشنبه هفته جاری روند افزایش آن شروع می شود.  

غلامرضا ضیاء شهابی افزود: بر این اساس بیشینه دمای هوای مشهد برای روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری به ترتیب ۲۹ و ۳۰ درجه سلسیوس پیش بینی شده است.  

وی ادامه داد: کمینه دمای هوای مشهد نیز طی همین مدت با روند افزایشی از ۱۲ به ۱۴ درجه خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین گفت: در پی افزایش ابرناکی آسمان، احتمال بارش رگباری باران در ارتفاعات شمال غرب خراسان رضوی طی امروز وجود دارد.

وی افزود: همچنین طی این مدت وزش باد پدیده غالب جوی در خراسان رضوی خواهد بود که در نیمه جنوبی و به ویژه جنوب شرقی استان شدید همراه با گرد و خاک رخ خواهد داد.

فریمان با کمینه دمای شش درجه سلسیوس و مه ولات با بیشینه دمای ۳۲ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در طول ۲۴ ساعت گذشته بودند.  

بیشترین شدت وزش نیز باد طی همین مدت از بجستان با سرعت ۶۱ کیلومتر بر ساعت گزارش شد.  

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.