خراسان شمالی- مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد گفت: دانش آموزان بازمانده از تحصیل در شهرستان بجنورد شناسایی خواهند شد و برای حضور در کلاس درس دعوت می شوند.

دانش آموزان بازمانده از تحصیل تحت پوشش قرار می گیرند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بجنورد، محمد امیری در گردهمایی مدیران مدارس اظهار داشت: تحصیل حق همه افراد جامعه است از این رو آموزش و پرورش در آغاز سال تحصیلی بر آن است تا با شناسایی دانش آموزان ۶ تا ۱۱ ساله ای که از تحصیل بازمانده اند زمینه لازم جهت شرکت آنها در مدرسه را با همکاری دیگر ارگانها فراهم کند.

وی افزود: انتظار داریم مدیران مدارس، دهیاران و خانه ی بهداشت روستایی در این زمینه اقدام جدی نمایند و با شناسایی این قشر آنها را برای ادامه تحصیل به مراکز آموزشی هدایت کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد با اشاره به اینکه طرح برنامه ویژه مدرسه با عنوان طرح بوم امسال در سطح مدارس شهرستان اجرا می شود تصریح کرد: در این طرح مدارس ۶۰ ساعت را در کنار درس هایی که در برنامه هفتگی کلاس وجود دارند به برنامه ویژه ای که از نیازها و خواسته های بومی و محلی  مدرسه برخاسته است اختصاص می دهند.

امیری همچنین از مدیران مدارس شهرستان خواست تا در خصوص سرویس مدارس، شاداب سازی فضای مدارس، تعامل مناسب با اولیاء، توجه جدی به مسائل آموزشی و پرورشی مدرسه خود اهتمام ورزند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.