در ادامه مسابقات جهانی کشتی فرنگی نماینده ایران در وزن 72 کیلو حذف شد.

کاویانی نژاد حذف شد/ ناصرپور و دلخانی شکست خوردند

قدس آنلاین: در وزن ۷۲ کیلوگرم امین کاویانی نژاد دارنده مدال طلای جوانان جهان و برنز زیر ۲۳ سال جهان، در دور اول برابر لوری لومادزه از گرجستان به روی تشک رفت و در مدت زمان ۳ دقیقه و ۲۴ ثانیه با نتیجه ۹ بر یک شکست خورد و با توجه به شکست ۱۱ بر ۵ این کشتی‌گیر گرجستانی در دور بعد مقابل حریف آذربایجانی، کاویانی نژاد از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۵۵ کیلوگرم که ۲۰ نفر حضور دارند پویا ناصرپور دارنده مدال طلای جوانان جهان، در دور نخست به مصاف شریف کلیچ قهرمان جوانان جهان ۲۰۱۳ از ترکیه رفت و در مدت زمان ۴ دقیقه موفق به شکست ۸ بر صفر حریفش شد. ناصرپور در دور بعد مقابل الهام بهرام اف قهرمان آسیا از ازبکستان در مدت زمان ۲ دقیقه با نمایشی ضعیف با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست خورد. وی برای اینکه بتواند در گروه بازنده‌ها برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند باید منتظر صعود رقیبش به دیدار فینال باشد، در غیر اینصورت حذف خواهد شد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم که ۱۸ شرکت کننده حضور دارند، میثم دلخانی دارنده مدال برنز جوانان جهان، پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل استپان ماریانیان دارنده مدال طلای جهان از روسیه با نتیجه ۴ بر ۲ شکست خورد و برای اینکه بتواند در گروه بازنده‌ها برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند باید منتظر صعود رقیبش به فینال باشد، در غیر اینصورت حذف خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.