البرز- مدیرعامل باشگاه فوتبال برق آرا کرج گفت: حضور در لیگ یک کشور را در قالب یک برنامه زمانبندی شده هدف گذاری کرده ایم و در همین راستا انتظار حمایت بیشتری را از سوی هیئت فوتبال استان البرز داریم.

حضور در لیگ یک کشور را هدف گذاری کرده‌ایم

حامد گلشن در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۲۰ درصد تیم برق آرا متشکل از بازیکنان البرزی بوده که در صورت وجود امکانات سخت افزاری در این استان به طور حتم از بازیکنان بومی بیشتری استفاده خواهد شد.

وی در خصوص انجام تمرینات تیم برق آرا در تهران گفت: ما از حضور همه جانبه در البرز استقبال می کنیم چرا که این استان سرشار از استعدادهای فوتبالی بوده و می توان آینده خوبی را در آن متصور شد اما قبل از هرچیز باید بستر لازم برای انجام تمرینات در شهر کرج فراهم شود.

مدیرعامل باشگاه برق آرا کرج تصریح کرد: یکی از چالش هایی که در حال حاضر با آن مواجه هستیم ورزشگاه شریعتی است که انتظار داریم حداقل روز قبل از دیدارهای خانگی بتوانیم در آن زمین تمرین کنیم.

گلشن ضمن امیدواری به این فصل از رقابت های لیگ دسته سوم کشور گفت: به شخصه باتوجه به حضور سعید بیگی روی نیمکت برق ارا و بازیکنان خوبی که در اختیار داریم امید زیادی به موفقیت در این فصل از رقابت ها دارم.

وی ادامه داد: از ابتدای فعالیت حرفه ای برق آرا تصمیم بر آن بود تا در یک بازه زمانی ۵ ساله این تیم به لیگ دسته اول کشور راه پیدا کند که باتوجه به آرامش موجود در باشگاه تحقق این هدف دور از دسترس نیست.

مدیرعامل تیم فوتبال برق آرا کرج در پایان گفت: امیدوارم با حمایت مدیران فوتبال البرز بتوانیم حضور پررنگی در این استان داشته باشیم و در نهایت به عنوان نماینده شهر کرج به رده های بالاتر فوتبال ایران راه پیدا کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.