البرز- رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری فردیس ضمن خرسندی از آغاز مسابقات لیگ کتابخوانی در این شهر گفت: خوشبختانه مردم استقبال قابل توجهی را در نخستین مرحله از جمعه های کتابخوانی داشته اند و این مسابقات در ادامه فضایی فرهنگی به سطح شهر و برای شهروندان ایجاد خواهد کرد.

ایجاد فضای فرهنگی در فردیس با برپایی جمعه‌های کتابخوانی

محمد رضا آژیر در گفتگو با قدس آنلاین گفت: لیگ کتابخوانی در ۴ مرحله برگزار می شود که نخستین مرحله تحت عنوان غدیر با استقبال پرشور شهروندان برگزار شد این در حالی است که دور دوم این مسابقات فرهنگی با محوریت ماه محرم برگزار می شود که شرکت کنندگان می توانند با مطالعه دو کتاب "امیر من" و " خادم ارباب کیست" با یکدیگر به رقابت بپردازند.

وی تصریح کرد: مهم ترین هدف از برگزاری مسابقات کتابخوانی در فردیس، آشتی مردم با کتاب و آشنایی آن ها با ارزش های ملی و مذهبی است که به شخصه نسبت به افزایش کیفی این مسابقات در ادوار آینده خوشبین هستم.

رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری فردیس با بیان اینکه نفرات برتر مسابقات در هفته کتابخوانی معرفی خواهند شد گفت: از نفرات برتر لیگ کتابخوانی که بیشترین امتیاز را داشته باشند در آبان ماه سال جاری همزمان با هفته کتابخوانی تقدیر به عمل می آید.

آژیر ضمن اشاره به ظرفیت های فرهنگی و هنری فردیس گفت: این شهر مملو از افراد مستعد در حوزه های مختلف هنری بوده و در ایام محرم طی اعلام یک فراخوان بیش از ۲۵ هنرمند در رشته های مختلف شناسایی و آثار ۱۷ تن از آن ها در سطح شهر قابل مشاهده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.