درحالی که دی ماه تیم امید ایران باید در رقابت‌های انتخابی المپیک پنجه در پنجه رقبا بیندازد حاشیه‌های بسیاری گریبان این تیم را گرفته که بسیار بعید است در این حال و هوا طلسم ناکامی چهل و اندی ساله تیم المپیک ایران شکسته شود.

حمیدرضا عرب/

درحالی که دی ماه تیم امید ایران باید در رقابت‌های انتخابی المپیک پنجه در پنجه رقبا بیندازد حاشیه‌های بسیاری گریبان این تیم را گرفته که بسیار بعید است در این حال و هوا طلسم ناکامی چهل و اندی ساله تیم المپیک ایران شکسته شود. اختلاف‌ها میان فرهاد مجیدی و کمیته فنی تیم امید و واحد نبودن نظرات بزرگ ترین چالش در ادامه راه تیم امید ایران است که این روزها بیش از هر زمان دیگری از لایه‌های این تیم سرباز زده است.

فدراسیون فوتبال هم می‌کوشد با سیاست مدارا کار را به هرشکلی که شده پیش ببرد اما اختلاف نظرها به حدی رسیده که بعید است فدراسیون تاج با همین وضعیت بتواند تیم امید را به سوی بازی‌های انتخابی خود هدایت کند. پس از بالا رفتن دامنه حاشیه‌ها در تیم امید زمزمه‌هایی مبنی برتغییرات احتمالی در رأس کادر فنی تیم امید شنیده می‌شود که دور از واقعیت هم نیست و به نظر می‌رسد مهدی تاج تا چند روز دیگر و با هماهنگی با کمیته ملی المپیک نسخه تازه‌ای برای تیم المپیک بپیچد و تغییراتی در رأس کادر فنی این تیم ایجاد کند.

پس از اینکه نمازی به عنوان مربی به مجیدی تحمیل شد فرهاد نیز تا حد زیادی به این نتیجه رسیده که ادامه راهش در این تیم ممکن نیست و از سویی زمزمه مربیگری گزینه‌هایی همچون حسین فرکی و محمد تقوی نیز به گوش بازیکن و مربی سابق استقلال رسیده و هیچ بعید نیست که مجیدی خود زمام امور را ناگهان رها کند تا کار به اخراج نکشد.

در همین راستا، از راهروهای فدراسیون فوتبال خبرهایی درباره مذاکره پنهان با حسین فرکی به گوش می‌رسد. از سویی از باشگاه پیکان نیز خبرمی‌رسد که احتمال قطع همکاری با فرکی در روزهای آینده وجود دارد و تصمیم‌گیران در این باشگاه به دنبال عزل این مربی هستند که در این شرایط می‌توان حضور این مربی با تجربه را که در تیم‌های ملی نیز سوابق بسیاری دارد، محتمل دانست. یک فرضیه هم می‌گوید که با برکناری مجیدی، استیلی به‌عنوان سرمربی تیم امید انتخاب شده و به همراه نمازی در مسابقات پیش‌رو این تیم را هدایت می‌کند. هرچند از احتمال سرمربیگری نمازی نیز نباید به سادگی عبور کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.