وزیر کشور گفت: کشورهای بیگانه با ۴۰ سال تحلیل غلط درباره ایران ،همچنان به دنبال تنش و تبلیغات منفی در انتخابات امسال هستند، اما بدانند انتخابات پیش رو بسیار سالم و آرام برگزار خواهد شد و تحلیل دشمن غلط از کار در خواهد آمد.

تحلیل دشمن از انتخابات امسال غلط ازآب در خواهد آمد

به گزارش قدس آنلاین، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در صدو چهلمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی در مشهد گفت: ایران با وجود همه فشارها و تحریم‌ها در همه حوزه‌ها از جمله امنیت، علمی، پژوهشی پیشرفت‌های خوبی داشته و همه بهانه کشورهای استکباری و دعوای آن‌ها با ما بر سر همین پیشرفت علمی و فناوری ماست.

او تصریح کرد: در حوزه اقتصادی هم با دارا بودن نیروی انسانی متخصص در همه زمینه ها، تجار زبده و مدیران خبره در زمینه تولید پیشرفت‌هایی داشته ایم، اما چون دشمن به دنبال تحریم اقتصادی ما بوده این موضوع برای کشور مشکلاتی را به وجود آورده است.
وزیر کشور بعضی قوانین و مقررات از جمله ارائه برنامه و بودجه مناسب را از مهمترین مشکلات در زمینه توسعه اقتصاد عنوان کرد و گفت: رفع این موانع مستلزم اراده ملی است.
رحمانی فضلی با اشاره به تاکیدات اخیر رئیس جمهور به استانداران در حوزه زیر ساخت‌ها، افزود: با هدف دستیابی سریعتر به توسعه اقتصادی و تولیدی در برخی قوانین به استانداران اختیاراتی داده شده که این کوتاهترین راه برای پیشرفت است.

او تصریح کرد: به دستور دکتر روحانی مقرر شده است هر استان سه طرح بزرگ و اصلی را در دو سال آینده به بهره برداری برساند.

وزیر کشور با اشاره به جلسه اخیر با رهبر معظم انقلاب و تاکید بر رفع محرومیت در شهرها، گفت: در ۳۱ شهرستان محروم در ۳۱ استان اقداماتی برای رفع محرومیت برنامه ریزی شده و با تقسیم کشور به ۹ منطقه قرار است استانداران هر منطقه با همفکری برای رفع مشکلات حوزه خود اقدام کنند.
رحمانی فضلی ادامه داد: ستاد رفع موانع تولید هم در کشور به ریاست وزیر کشور و با حضور نمایندگان سه قوه تشکیل شده است و هر تصمیمی که در این ستاد گرفته شود اجرایی است.
او با اشاره به تملک دو هزارو ۲۰۰ واحد تولیدی در کشور از طریق بانک‌ها، تصریح کرد: با دستور رئیس جمهور باید مشکلات این واحدها با همکاری بانک‌ها رفع شود.
وزیر کشور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مصوبه دولت در زمینه سرمایه گذاری اتباع در کشور گفت: اتباع بیگانه‌ای که بتوانند ۲۵۰ هزار دلار در کشور سرمایه گذاری کنند از اقامت ۵ ساله بهره مند می‌شوند و این امر برای استانهایی، چون خراسان رضوی که از نظر جغرافیایی موقعیت خاص دارد و با کشورهای مختلفی همسایه است ظرفیت خوبی به شمار می‌رود.
رحمانی فضلی به تشکیل شورای مشورتی توسعه در هر استان متشکل از ۱۱ عضو از بزرگان تولید و اقتصاد نیز اشاره کرد و افزود: تاکنون ۳۱ شورا مشورتی در کشور داشته ایم.
او درباره انتخابات پیش رو در پایان امسال، گفت: کشورهای بیگانه با ۴۰ سال تحلیل غلط درباره ایران همچنان به دنبال تنش و تبلیغات منفی در این انتخابات هستند، اما بدانند انتخابات بسیار سالم و آرامی برگزار خواهیم کرد.

وزیر کشور گفت: تحلیل امسال دشمن از انتخابات هم غلط از کار در می‌آید و این انتخابات نیز جزو موفقیت های  برای کشور ما محسوب خواهد شد که در ارتقا سطح امنیت در دنیا برای ما بسیار موثر خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.