مدیر بوستان پارک ملت گفت: حد فاصل این مسیر بین میدان پارک تا ابتدای امامت به صورت موقت است و تا به اتمام‌رسیدن پروژه پارکینگ آزادی به همین صورت باقی می‌ماند.

مسیر دوچرخه‌سواران پارک ملت موقتی است

به گزارش قدس آنلاین، عباس سیامکی در خصوص احداث مسیر دوچرخه‌سواری در پارک ملت اظهارکرد: سازمان ترافیک به دلیل پرخطربودن مسیر تردد دوچرخه‌سواران در طول ساخت پارکینگ آزادی در حاشیه بلوار وکیل‌آباد تصمیم گرفتند برای امنیت دوچرخه‌سواران مسیری در پارک ملت ایجاد کنند.   

وی افزود: ابتدا موافق اجرای این طرح نبودیم، به دلیل این‌که کنترل و پایش این مسیر سخت و برای عابران پیاده مشکل ایجاد می‌کرد، اما چون دستور مدیریت بود و ما مجبور به همکاری شدیم این طرح در پارک ملت اجرا شد، اما نتوانستیم عرض مناسبی را در اختیار آن‌ها قرار دهیم.
مدیر بوستان پارک ملت بیان کرد: حد فاصل این مسیر بین میدان پارک تا ابتدای امامت به صورت موقت است تا به اتمام‌رسیدن پروژه پارکینگ آزادی به همین صورت باقی می‌ماند. این مسیر برای دوچرخه‌سواران باید به صورت یک‌طرفه استفاده شود.
سیامکی تاکید کرد: در این مسیر که به مسیر سلامت مشهور است بیشتر نگران عابران پیاده هستیم؛ در همین راستا از انتظامات پارک خواسته‌ایم مراقبت و نظارت ویژه‌ای به این مسیر داشته ‌باشند.  
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.