مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی گفت: در دوره جدید کلاس‌های مهدالرضا (ع) در ۲۰۰ شهر کشور برگزار می‌شوند.

کلاس‌های مهدالرضا(ع) در ۲۰۰ شهر برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سید مسعود میریان مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی در گردهمایی توجیهی مربیان بیست و سومین دوره آموزش قرآن کریم مهدالرضا در این باره گفت: دوره‌های آموزشی مهدالرضا (ع) در کشور به خوبی مورد استقبال قرار گرفته است و پس از حدود دو سال و سه ماه از ابتدای فعالیت مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی در این حوزه رشد چهار برابری در تعداد کلاس‌ها را شاهد هستیم.

او ادامه داد: بیش از ۳۰ هزار قرآن آموز در دوره جدید مهدالرضا (ع) شرکت کرده‌اند که البته تنها یک دهم از کل مخاطبانی است که می‌توانیم در سراسر کشور داشته باشیم.
میریان بیان کرد: کلاس‌های مهدالرضا (ع) امروز بزرگ‌ترین شبکه یکپارچه پیش‌دبستانی را تشکیل داده‌اند که با عنایت امام رضا (ع) ممکن شده است.
او با اشاره به اینکه کلاس‌های مهدالرضا (ع) یک سپاه فرهنگی را برای تربیت نسل جدید ایجاد کرده‌اند، گفت: هدف از تشکیل کلاس‌های مهدالرضا (ع) درآمدزایی نیست و در ادامه این جریان فرهنگی هم‌چنین خواهد بود.
مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی تصریح کرد: ساماندهی و ارتقای سطح مربیان مهدالرضا (ع) برنامه‌ریزی شده و دوره‌های ارزیابی مربیان بر اساس مهارت‌های مشخص شده انجام می‌شود.
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.