تاپایان امسال تمامی واحدهای مددجویان ناشی از سیل خراسان رضوی تکمیل و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

تکمیل تمامی واحدهای تخریب شده ازسیل تاپایان امسال

رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور در حاشیه بازدید از واحدهای در دست ساخت روستای سیف آباد از توابع بخش مرکزی بردسکن در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین گفت: در خراسان رضوی به  ۴۶۶ واحد  از مددجویان کمیته امداد خسارت وارد شد که براساس برنامه ریزی های انجام شده تمامی این واحدها تاپایان امسال تکمیل و تحویل متقاضیان خواهد شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور  گفت: در شهرستان بردسکن هزار واحد از خانواده های مددجویان کمیته امداد دچار خسارت  شد که ۷۵۰ واحد نیاز به تعمیرات و ۲۵۰ واحد آن نیاز به بازسازی داشت که تمامی واحدهای خسارت دیده که نیاز به تعمیرات داشته است  تاپایان شهریورماه  انجام می شود و ۲۵۰ واحد باقی مانده  نیز که نیاز به بازسازی داشته است تاپایان امسال  تحویل سیل زدگان خواهد شد. 

بختیاری به اعتبارات اشتغال زایی کمیته امداد کشور در سال جاری اشاره کرد و گفت:   امسال از محل  تسهیلات تبصره ۱۶ قانون بودجه مستند برماده ۸۳ برنامه پنجساله ششم توسعه ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان  تسهیلات برای ایجاد ۱۷۰ هزار فرصت شغلی  در سطح کشور به کمیته امداد تخصیص یافته است که  سهم خراسان رضوی از این تسهیلات ۴۰۰ میلیارد تومان است که  تعهد اشتغال برای کمیته امداد استان ۱۵ هزار فرصت شغلی است.

وی عنوان کرد: کمیته امدادامام خمینی به تمامی تعهدات خود در بحث  کمک به واحدهای خسارت دیده ناشی از سیل  عمل کرده است و هرخانواده هایی که براثر سیل جهیزیه فرزندش زیر آوار قرار گرفت کمیته امداد این آمادگی را دارد که  جهیزیه آن را تامین کند.

وی جوان گرایی را از برنامه های محوری کمیته امداد امام خمینی با توجه به توصیه های مقام معظم رهبری  بیان کرد و گفت:  در اولین انتصاب یکی از جوانان ارزشی و مخلص در حوزه مشاور امور جوانان کمیته امداد بکارگیری شد و در آینده نزدیک نیز در دیگر حوزه ها بحث جوان گرایی  را اجرایی خواهم کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور  با اشاره به فرارسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس گفت:  ۳۸۵ هزار نفر دانش آموز و بیش از ۸۰ هزار نفر نیز  از دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد در کشور هستند  که  با کمک های خیرین و حامیان در طول سال این تعداد از دانش آموزان و دانشجویان  مورد حمایت قرار می گیرند.

 وی از برگزاری مرحله اول جشن عاطفه ها در کشور خبرداد و گفت: مرحله دوم جشن عاطفه ها در دهم مهرماه در مدارس کل کشور نیز برگزار می شود که پس از جمع بندی  نتیجه کمک های جمع آوری شده را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.