معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: از این پس گذراندن دوره آموزشی مدیریت عمومی تاسیسات گردشگری برای همه مدیران فعال در این حوزه الزامی است.

آموزش مدیریت عمومی برای مدیران تاسیسات گردشگری الزامی شد

به گزارش قدس آنلاین، یوسف بیدخوری افزود: برابر ابلاغ وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، دستورالعمل برگزاری دوره های آموزشی ویژه مدیران تاسیسات گردشگری و همچنین دستورالعمل نحوه صدور و تمدید کارت مدیریت تاسیسات گردشگری "شرکت در دوره و ارائه گواهینامه دوره مدیریت عمومی تاسیسات گردشگری" برای صدور و تمدید کارت مدیریت الزامی شده است.  
وی ادامه داد: این موضوع در تمدید پروانه بهره برداری و کارت مدیریت لحاظ خواهد شد لذا ابلاغ چنین الزامی طی اطلاعیه ای به عموم مدیران تاسیسات گردشگری صورت گرفت.  

معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: این اطلاعیه مدیران هتلهای یک تا پنج ستاره، هتل آپارتمانهای درجه یک تا سه، مهمانپذیرهای درجه یک تا سه، اقامتگاههای بومگردی درجه یک تا سه و سایر تاسیسات گردشگری را شامل می شود.
وی مدت اعتبار گواهینامه دوره آموزشی مدیران تاسیسات گردشگری را پنج سال اعلام و بیان کرد: همه مدیران تاسیسات گردشگری باید به واحد آموزش گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی مراجعه و اطلاعات لازم را کسب نموده تا شرایط و مدارک جدید مورد انتظار را دریافت کنند.  
خراسان رضوی با دو هزار و ۱۴۱ واحد تاسیسات گردشگری رتبه نخست این حوزه را در کشور دارد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.