۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
کد خبر: 670558

فیلم های شاه کش، مردی بدون سایه، کلوپ همسران و کروکودیل از چهارشنبه ۲۷ شهریور اکران می‌شود.

چهار فیلم به گردونه اکران وارد می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، فیلم سینمایی «شاه‌کش» به کارگردانی وحید امیرخوانی و تهیه کنندگی عباس نادران در گروه سینمایی آستارا به جای فیلم «برمودا»، اکران فیلم سینمایی «مردی بدون سایه» به کارگردانی علیرضا رئیسیان در گروه فرهنگ به جای فیلم «صدای منو می‌شنوی»، اکران فیلم «کلوپ همسران» در گروه سینمای ایران به جای «چاقی» و اکران فیلم «کروکودیل» در گروه سینمایی آزادی به جای فیلم «قصر شیرین» از چهارشنبه ۲۷ شهریور آغاز می‌شود.

بر این اساس نسخه جدید «مردی بدون سایه» که پیش از این قرار بود مردادماه اکران شود به علت شرایط و مسائل مختلف به تعویق افتاد تا نسخه جدید این اثر سینمایی با یک تاخیر ی یک ماهه روانه سینماها شود. «مردی بدون سایه» چهارمین همکاری لیلا حاتمی با علیرضا رئیسیان است و علاوه بر او بازیگرانی همچون علی مصفا، فرهاد اصلانی، امیر آقایی، گوهر خیراندیش، نادر فلاح و به آفرید غفاریان در کنار چند بازیگر اسپانیایی مقابل دوربین مسعود سلامی رفته و به ایفای نقش های متفاوتی پرداخته اند تا فهرست بازیگران این فیلم از تنوع خاصی برخوردار باشد.

رئیسیان به سبک سه اثر قبلی خود در این فیلم نیز به بیان چالش‌های عاطفی بین زن و مرد پرداخته است.در خلاصه داستان این فیلم اجتماعی آمده است: ماهان کوشیار پس از ساخت یک فیلم زندگیش تهدید شده و همسرش عاشقانه به کمک او می‌آید اما حوادثی رمز الود همه چیز را دگرگون می کند.

همچنین در خلاصه داستان «شاه کُش» آمده‌ است: «گوزن قرمز از پشتِ صخره یخ‌زده، نگاهی به مردِ شکارچی که سیگاری دود می‌کند می‌اندازد. گرگ، مچاله از سرما سرفه‌ای می‌کند. گوزن قرمز: می‌خواد چی کار کنه؟ گرگ: نمیدونه می‌خواد چی کار کنه. گوزن قرمز: اینا که نمی‌دونن می‌خوان چی کار کنن خطرناک‌ترن… من برمی‌گردم!»

همچنین قرارداد اکران فیلم «سمفونی نهم» بعد از فیلم «مردی بدون سایه» در گروه سینمایی فرهنگ، قرارداد فیلم‌های «منطقه پرواز ممنوع» در گروه سینمایی استقلال بعد از  پایان اکران «سال دوم دانشکده من»، قرارداد اکران فیلم «معکوس» در گروه سینمایی آستارا بعد از پایان اکران فیلم «مسخره‌باز»، قرارداد اکران فیلم «چشم و گوش بسته» در گروه سینمایی باغ کتاب بعد از  پایان اکران فیلم «درخونگاه» و قرارداد اکران فیلم «لابیرنت» در گروه سینمایی زندگی بعد از «پیلوت» و نیز قرارداد اکران فیلم «جاندار» در گروه سینمایی آزادی بعد از پایان اکران فیلم  «ماجرای نیمروز دو» ثبت شدند.

همچنین سقف نمایش فیلم «زهرمار» خاتمه یافته و این فیلم فقط در پردیس‌های هفت سالن به بالا و سانس فوق‌العاده قابل نمایش است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.