شهرخودرو این روزها نه تنها خوب می‌برد و امتیاز جمع می‌کند بلکه مهمتر از آن گل هم نمی‌خورد، آنها در سه دیدار اخیر خود در لیگ برتر فقط یک گل دریافت کرده‌اند.

پیروزی با کلین شیت

به گزارش قدس آنلاین ، شهر خودرو خراسان در ادامه رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور بازهم نتیجه‌ای خوب دیگر را رقم زد و این بار موفق شد برابر ماشین سازی تبریز آن هم در بنیان‌دیزل به برتری برسد.

شهرخودرو در این دیدار علاوه بر برتری موفق شد بار دیگر کلین شیت کند تا در سه بازی تنها یک گل آن هم از شاهین بوشهر و در مشهد دریافت کرده باشد و مهدی رحمتی نشان دهد هنوز هم «دود از کنده» بلند می‌شود و به پایان خط خودش در دروازه‌بانی نرسیده و روزهای خوبی را در لیگ جدید می‌تواند با شهر خودرو رقم بزند.

شهرخودرو «تخت گاز» به صدر جدول رسیده، آن هم با سه دیدار و 9 امتیاز یعنی مطلق امتیازات ممکن را کسب کرده و نسبت به فصل قبل در چنین روزهایی، 3 امتیاز هم بیشتر دارد و همه اینها بیانگر این است که شاگردان یحیی گل محمدی قرار است امسال کاری کارستان صورت دهند و شاید نیم نگاهی جدی به قهرمانی هم داشته باشند.

آنها دیگر از پدیده بودن گذشته‌اند و کسی به تیم منظم و خوب و دارای هارمونی بالای یحیی به عنوان یک پدیده لیگ نگاه نمی‌کند بلکه شهر خودرو امروز مدعی است؛ آن هم از نوع جدی‌اش؛ آن هم از نوعی که گویا عزمش برای قهرمانی جزم شده است.

سروش رفیعی در دیدار روز گذشته شهر خودرو مقابل ماشین سازی در بنیان‌دیزل به عنوان بازیکن ذخیره به میدان آمد و خود این مسئله بیانگر این است که هنوز شهر خودرو امیدهای زیادی دارد و اگر امثال سروش به آمادگی بالای خود برسند شهر خودرو حالاحالاها در لیگ برتر حرف‌ها برای گفتن دارد.

آنها این روزها در حال تمرین گل زدن و گل نخوردن و محافظت از تک گل‌ها هستند و دیروز به خوبی برابر تیم چغر رسول خطیبی موفق به انجام این کار شدند.

شهر خودرو اینک می‌داند که در مشهد طرفداران زیادی دارد که با دیده امید به تیمشان و آینده‌اش نگاه می‌کنند و همین برای آنها انگیزه بسیاری در ادامه رقابت‌های لیگ برتر است.

کلید موفقیت پایان فصل شهر خودرو در باج ندادن در مشهد است؛ آنها امسال می‌خواهند یقه همه را در مشهد بگیرند هر چند که دو پیروزی امسال آنها فعلا خارج از خانه به دست آمده و تمام اینها پالس‌های مثبتی است که یحیی و شاگردانش برای هوادارانشان می‌فرستند و البته خط و نشانی است برای سایر رقبا.

منبع : تسنیم

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.