باشگاه گیتی پسند بعد از تساوی تیم فوتسال این باشگاه با فرش آرا در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال، بیانیه‌ای علیه سرمربی حریف منتشر و اعلام کرد فیلم لگد زدن وی به داور را منتشر می‌کند.

بیانیه گیتی پسند علیه سرمربی فرش آرا/ باید مادام العمر محروم شوید

به گزارش قدس آنلاین ، باشگاه گیتی پسند اصفهان بعد از اظهارات مجید مرتضائی سرمربی فرش آرا در پایان هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال که با تساوی دو تیم به پایان رسید، بیانیه زیر را منتشر کرد:

«باشگاه فرهنگی ورزشی صنایع گیتی پسند بعد از دیدار با فرش آرا و اظهار نظرهای متعدد عوامل باشگاه مذکور بنا را بر سکوت به منظور احترام به تیم مقابل و سازمان لیگ و جامعه داوری گذاشت و هیچ مصاحبه ای توسط سرمربی و یا بازیکنان گیتی پسند انجام نشد ولی با یک اظهار نظر غیر واقع و غیر حرفه ای توسط سرمربی تیم فرش آرا مواجه شدیم که باشگاه موارد ذیل را به آقای مرتضائی یاد آور می شود.

آقای مرتضائی ظاهراً جنابعالی فقط خارج از مسابقه اخلاق مدار هستید ولی در حین بازیها از این مبحث مستثنی می شوید که اگر نمی شدید در زمان پایان نیمه اول بازی با گیتی پسند و در شلوغی صحنه از پشت به داور حمله نمی کردید و به داور لگد نمی زدید که داور متوجه نشد. اگر داور متوجه شده بود شما شاید مادام العمر محروم می شدید. (فیلم موجود است)

آقای مرتضائی شما در جایگاهی نیستید که در خصوص بازیکن ملی پوش گیتی پسند که در رده ملی زحمات زیادی کشیده و جزو نفراتی بوده که سوم جهان شده انتقاد کنید.

آقای مرتضائی ما به احترام مجموعه بزرگ فرش آرا و حاج آقا مرتضائی باز هم سکوت می کنیم و بیش از این از شما نمی گوئیم.»

سایت باشگاه گیتی پسند در پایان این بیانیه نوشته است: «فیلم ضربه سرمربی تیم فرش آرا به داور دیدار آقای ترحمی بزودی توسط باشگاه گیتی پسند منتشر خواهد شد تا در صورت صلاحدید مسئولین کمیته داوران برخورد قانونی نمایند.»

منبع: مهرر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.