معاون سیمای خراسان رضوی در خصوص قطع بازی شهرخودرو با ماشین‌سازی تبریز و پخش پیام بازرگانی در دقایق پایانی، گفت: ما تعهدی به بازی خارج از خانه نداریم و پخش این بازی‌ها جنبه حمایتی دارد.

پاسخ معاون سیما به قطع بازی شهرخودرو

به گزارش قدس آنلاین ، تیم فوتبال شهرخودرو مشهد شامگاه شنبه، ساعت ۱۹ در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز، با تیم ماشین‌سازی تبریز بازی داشت.

این بازی که برد یک بر صفر شهرخودرو را به دنبال داشت، به صورت زنده از شبکه استانی خراسان رضوی پخش شد اما از دقیقه ۸۸،  بازی قطع و پیام‌ بازرگانی جایگزین آن شد.

مهدی شریفی، معاون سیمای خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص قطع بازی شهرخودرو و ماشین‌سازی تبریز، اظهار کرد: قاعدتا ما تعهدی به بازی خارج از خانه نداریم و در مواقعی براساس کنداکتور و جذب مخاطب، تصمیم می‌گیریم که برخی از بازی‌های خارج از خانه را پخش کنیم‌ و بر اساس دستورالعمل، صرفا بازی‌های لیگ برتر که در استان برگزار می‌شود را پخش می‌کنیم. بازی‌های خارج از خانه موظفی نیست و جنبه حمایتی دارد.

وی افزود: ما در نهایت تصمیم گرفتیم که این برنامه پخش شود و پیش‌بینی ما این بود که با خبر ۲۰:۴۵ استان، تداخل نداشته باشد؛ اما در انتهای بازی و به دلیل طولانی‌شدن آن، با خبر ۲۰:۴۰ تداخل پیدا کرد. 

معاون سیمای خراسان رضوی تصریح کرد: خبر استان می‌بایست سر زمان مقرر پخش شود و قاعدتاً قبل از خبر، آگهی بازرگانی پخش خواهد شد که پخش آن در اختیار مرکز نیست؛ امری است که قرارداد بسته و تعهداتی نسبت به آن شرکت داده می‌شود و موظف هستند قبل از خبر، آگهی بازرگانی پخش شود.

شریفی هم‌چنین بیان کرد: ۱۰ دقیقه آخر، بازی کسل‌کننده شده بود و ما هم به دلایلی که به آن اشاره کردم، مجبور به قطع این برنامه شدیم. 

منبع : مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.