گلستان-مدیرکل کمیته امداد گلستان اظهار داشت: بیشترین علت بازماندگی از تحصیل مشکلات مالی است که با اقدامات حمایتی انجام گرفته سعی شده این موضوع به حداقل برسد.

هم‌افزایی کمیته امداد و آموزش‌وپرورش برای کودکان بازمانده از تحصیل

به گزارش قدس آنلاین،مدیرکل کمیته امداد گلستان اظهار داشت: بیشترین علت بازماندگی از تحصیل مشکلات مالی است که با اقدامات حمایتی انجام گرفته سعی شده این موضوع به حداقل برسد.

اسکندر اسکندری در جمع خبرنگاران اظهار کرد:‌ یکی از خدمات کمیته امداد به جامعه هدف آن، مسائل فرهنگی است که ارائه خدمات تحصیلی به دانش‌آموزان و دانشجویان یکی از مهم‌ترین سرفصل‌های کاری در این بخش است.

وی بیان کرد: در یکی دو سال اخیر هم‌افزایی خوبی بین کمیته امداد و آموزش‌وپرورش برای به حداقل رساندن تعداد کودکان بازمانده از تحصیل شکل‌گرفته است.

وی افزود: با همکاری آموزش‌وپرورش، افراد تحت پوششی که در رنج تحصیل هستند و در مدارس ثبت‌نام نکردند را شناسایی می‌کنیم. مددکارهایی را در نظر گرفتیم که موظف‌اند به وضعیت تحصیلی جامعه هدفی که برای آن‌ها مشخص‌شده رسیدگی کنند.

مدیرکل کمیته امداد گلستان خاطرنشان کرد: مددکاران زمینه را برای ادامه تحصیل دانش‌آموز فراهم می‌کنند و یا آن‌ها را به سمت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای هدایت می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.