معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی گفت: ۲۴۰ مدیر در دستگاه های مختلف استان در محل خدمت خود سکونت ندارند.

۲۴۰مدیر استان خراسان رضوی در محل خدمت شان سکونت ندارند

کوکب موسوی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: بیشترین شهرستان های استان خراسان رضوی که مدیران آنها در مکان خدمتی شان استقرار و یا به عبارتی سکونت ندارند شامل داورزن، خلیل آباد، زاوه و  باخرز هستند.

وی با بیان اینکه  ۲۴۰ مدیر استان  در محل خدمت خود سکونت ندارند ، تصریح کرد: در شهرستان داورزن ۱۱، بردسکن ۱۱ ، خلیل آباد ۴۰، فیروزه ۲۴ ، زاوه ۲۴و  باخرز۷ مدیر مستقر نیستند  و یا به عبارتی سکونت ندارند.

موسوی در پاسخ به این سوال که برخی مدیران دلیل عدم سکونت را نبود منزل مناسب عنوان کرده اند ، اظهار داشت: این موضوع صحت دارد و مدیران در برخی شهرستان ها به دلیل  نبود مسکن مناسب استیجاری و منزل سازمانی استقرار ندارند، اما اینکه عنوان شود مدیر به دنبال خانه های اشرافی و بزرگ در این شهرستان ها است صحیح  نمی باشد .

معاونت توسعه مدیریت و منابع  استانداری خراسان رضوی افزود: طبق مصوبه وزارت کشور فرمانداران، بخشداران و مدیران کل دستگاه های ستادی حتما باید در منطقه خدمت خود سکونت داشته باشند که به دلیل عدم سکونت دو بخشدار در سبزوار و خلیل آباد تغییر آنها به زودی انجام خواهد شد.

موسوی بیان داشت: در مورد سکونت شهردار کاشمر نیز طبق مکاتبه ای که نماینده مجلس در این شهرستان با وزارت کشور داشته است، نامه ای از این وزارتخانه به دفتر امورشهری و  شوراهای خراسان رضوی ارسال شده و در آن شهردار کاشمر بر اساس  مدارک پیوست نامه ارسالی نماینده از جمله گواهی اشتغال به تحصیل همسر شهردار کاشمر و بر مبنای تبصره ذیل ماده ۴ دستور العمل ۵۶۶۲۸  از شرایط سکونت در محل خدمت استثناء شده است. 

وی در مورد سکونت استاندار خراسان رضوی نیز گفت: استاندار با خانواده در شهر مشهد سکونت دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.