سه نفر از عاملان قتل جوان بجنوردی که حین انتقال وی به مرکز ترک اعتیاد، با ضرب و شتم موجب قتل وی شده بودند، دستگیر و روانه زندان شدند.

دستگیری 3 عضو یک مرکز ترک اعتیاد به اتهام قتل یک معتاد

به گزارش قدس آنلاین معاون اجتماعی فرمانده انتظامی خراسان شمالی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: اواخر تیرماه، جوان معتاد بجنوردی، توسط سه نفر از کارکنان یک مرکز ترک اعتیاد بخش خصوصی در مشهد، راهی آن شهر بود که با آنان درگیر شد و بر اثر شدت ضربات وارده مصدوم و راهی بیمارستان شد.

سرهنگ محسن عربی اظهار داشت: کارکنان مرکز ترک اعتیاد با تماس با خانواده این فرد معتاد، اعلام کردند که فرزندشان در میانه راه بدحال و روانه بیمارستان شده است و حال آنکه وی در پی درگیری و بر اثر شدت ضربات وارده، جان باخته بود.

وی افزود: پلیس پس از دریافت گزارش مرگ مشکوک این جوان در بیمارستان، وارد عمل شد و در بررسی ها، آثار ضرب و شتم و جراحت در بدن این جوان، مشاهده شد و پزشکی قانونی نیز علت مرگ این جوان را خفگی ناشی از فشار به قفسه سینه و انسداد راه های تنفسی اعلام کرد که بر این اساس سه نفر از کارکنان مرکز ترک اعتیاد، به عنوان عامل قتل، بازداشت و راهی زندان شدند.

وی خاطرنشان کرد: این جوان با درخواست خانواده خود و برای حضور در مرکز ترک اعتیاد، راهی مشهد شده بود اما در میانه راه با کارکنان درگیر و دچار حادثه شد.

سرهنگ عربی گفت: خانواده ها پیش از اقدام برای معرفی فرزندان به مراکز ترک اعتیاد، آنان را برای حضور در این مراکز آماده و متقاعد کنند و زمینه های همکاری و همراهی آنان را فراهم آورند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی خراسان شمالی همچنین از دستگیری عامل یک حادثه قتل در یکی از مناطق شهر بجنورد خبر داد و گفت: در این حادثه که پنجشنبه‌شب گذشته رخ داد، برادری با شلیک سلاح شکاری، خواهرش را کشته بود.

سرهنگ عربی افزود: علت این حادثه، اختلافات خانوادگی عنوان شده است که قاتل این زن جوان، ۴۸ ساعت پس از حادثه، در بجنورد دستگیر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.