البرز- شهردار جدید نظرآباد توسعه این شهر را مهم ترین هدف مدیریت شهری دانست و گفت: در راستای تحقق این هدف تعامل همه جانبه را از مردم و تمامی نهادهای مربوطه انتظار داریم.

توسعه شهر نظرآباد مهمترین هدف مدیریت شهری

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی عسگری در مراسم معارفه وتودیع شهردار نظرآباد که صبح امروز دوشنبه برگزار شد اظهار کرد: برای بنده باعث افتخار است که برای دومین بار توفیق خدمتگزاری را در شهرستان نظرآباد خواهم داشت.

وی با اشاره به خاطرات خوب دوران مسئولیت در نظرآباد گفت: به حق بهترین خاطرات و عملکرد بنده در طول دوران کاری به همین دوران خدمت در نظرآباد برمی گردد و اکنون خدا را شاکرم که بار دیگر برای خدمتگزاری به مردم فهیم این شهرستان انتخاب شده ام.

شهردار نظرآباد ضمن برشمردن اولویت های کاری خود در مجموعه مدیریت شهری گفت: قانون را ابتدا برای خودم اجرا می کنم و تاکنون حتی برای دقیقه ای با تاخیر در محل کار حاضر نشده ام و از تمامی کارکنان می خواهم با نظم از ابتدای صبح تا انتهای ساعت اداری در شهرداری حضور داشته باشند.

عسگری گفت: مسئولیت پذیری و تکریم ارباب رجوع باید جز اهم اولویت های کارکنان باشد تا با تمام توان و یکپارچه جهت تحقق انتظارات مردم حرکت کنیم.

وی ضمن اشاره به انتظارات مردم از مدیران شهری گفت: مردم درخواست امتداد خط مترو از هشتگرد به نظرآباد را دارند که این فاصله ۷ کیلومتری بین دو شهر نیز دارای قطار برقی شود.

شهردار نظرآباد تصریح کرد: رایزنی های لازم انجام شده تا با ایجاد بستر مناسب نظرآباد نیز دارای قطار برقی شود و انتظار مردم تحقق پیدا کند.

عسگری توجه به حوزه فرهنگ را امری ضروری دانست و گفت: شهر نظرآباد امروز باید دارای اماکن فرهنگی متعدد باشد از همین رو به طور جدی به دنبال ایجاد فرهنگسرای چند منظوره و احداث پارک بانوان هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بنده با تمام توان جهت توسعه نظرآباد در تمامی زمینه ها تلاش خواهم کرد و بدون شک از تمامی فرصت ها برای صحبت با مردم و شنیدن درخواست های آن ها استفاده خواهم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.