در یک رویداد ، Realme از گوشی هوشمند با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی Realme XT و دو لوازم جانبی جدید - Realme Buds Wireless و Realme Power Bank رونمایی کرد.

Realme امسال یک گوشی با شارژ سریع به بازار خواهد فرستاد +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، در یک رویداد ، Realme از گوشی هوشمند با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی Realme XT و دو لوازم جانبی جدید - Realme Buds Wireless و Realme Power Bank رونمایی کرد، مدیر عامل Realme  در هندوستان ، مادهاو ست نیز تأیید کرد که مدل جدیدی از Realme XT در دست کار است و در ماه دسامبر امسال به بازار عرضه می شود.

اخیراً ، نوعی از Realme XT در لیست TENAA با شماره مدل RMX۱۹۹۱ ظاهر شده است، Realme می گوید که این مدل جدید Realme XT ۷۳۰G نامیده می‌شود و همانطور که از نام آن پیداست، در مقایسه با چیپست اسنپدراگون ۷۱۲ که در Realme XT وجود دارد، با پردازنده Snapdragon ۷۳۰G عرضه خواهد شد. این دستگاه مورد توجه گیمرها قرار خواهد گرفت و همچنین به جای ۲۰W قابلیت شارژ سریع ۳۰W VOOC را دارد.

اما بقیه مشخصات همانند Realme XT باقی مانده است، این دستگاه نمایشگر Super AMOLED را با یک اسکنر اثر انگشت درون صفحه و طراحی شیشه ای Hyperbola ۳D حفظ خواهد کرد و این گوشی هوشمند از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می کند.

این اسمارت فون همچنین به همان تنظیمات دوربین چهارگانه مجهز است که از یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی ، لنزهای با زاویه دید ۸ مگاپیکسلی ، لنزهای پرتره ۲MP و دوربین ماکرو ۲MP استفاده می کند، با این حال در جلو ، این دستگاه می‌تواند یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در مقایسه با ۱۶ مگاپیکسلی در Realme XT داشته باشد و مشخص نیست که آیا نسخه ارتقا یافته دارای نمایشگر درجه یک یا مکانیزم دوربین پاپ آپ است یا خیر.

تفاوت های کلیدی فاش شده بین Realme XT و Pro از نظر پردازنده و سرعت شارژ آن است اما ما باید تا دسامبر منتظر بمانیم تا درباره این گوشی هوشمند اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.