شهردار مشهد مقدس گفت: طی یک ماه اینده دو مجموعه پارکینگ در میدان شهداء و خیابان هفده شهریور با ظرفیت مجموع ۴هزار خودرو ساخته خواهد شد.

ایجاد پارکینگ در میدان شهدا و خیابان هفده شهریور با ظرفیت ۲هزار خودرو طی یک ماه آینده

محمد رضا کلایی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: به منظور کاهش ترافیک در خیابان های منتهی به حرم مطهر امام رضا(ع) ،ایجاد و تقویت پارکینگ ها در مبادی ورودی به این خیابان ها با همکاری آستان قدس رضوی در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: از این رو به منظور کاهش ترافیک در این محدوده در مرحله اول، طی یک ماه آینده دو مجموعه پارکینگ در میدان شهدا و خیابان هفده شهریور با مجموع ظرفیت ۴هزار خودرو ایجاد خواهد شد.

شهردار مشهد افزود: از طرفی علاوه بر موضوع ایجاد پارکینگ موارد دیگری نظیر تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی در این محدوده و ارائه برنامه های مشوقی برای استفاده از این خدمات توسط زائران و مجاوران، استفاده از مدل های جدید حمل و نقل و همچنین فرهنگ سازی در زمینه عدم استفاده از خودروهای شخصی برای کاهش ترافیک در این محدوده در حال برنامه ریزی است.

کلایی در مورد عوارضی کردن تردد در خیابان های اطراف حرم مطهر نیز پاسخی ارائه نکرد و بیان داشت: باید برای مساله ترافیک در این منطقه ، انسجام و هماهنگی کامل در بین دستگاه های مختلف صورت بگیرد تا زائران و مجاوران با کمترین دغدغه ترافیک و مشکلات ناشی از آن به زیارت امام مهربانی ها تشرف پیدا کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.