با هوشیاری نیروهای معاونت عملیات ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت مسلم(ع) حدود ۵۳۰ لیتر گازوئیل که در یک کامیونت به طرز ماهرانه‌ای جاسازی و به مقصد شهرهای مرزی در حال قاچاق شدن بود، توقیف شد.

 ۵۳۰ لیتر گازوئیل قاچاق به مقصد نرسید

چند روز پیش عوامل سپاه مشهد حین انجام وظیفه سازمانی و نظارتی در حاشیه شهر مشهد به یک دستگاه کامیونت که بار کابینت همراه داشت مشکوک و در محلی مناسب خودرو مذکور را متوقف و قسمت بار آن را مورد بازرسی قرار دادند.

پس از مشاهده رفتار مشکوک دو سرنشین خودرو و بررسی دقیق ماجرا مشخص شد، سرنشینان خودرو در پوشش انتقال کابینت اقدام به جاسازی تعداد زیادی ۲۰ لیتری گازوئیل کرده‌اند.

در حالی که عاملان این اقدام برای دور ماندن از نظارت‌ها شبانه اقدام به خروج از شهر مشهد کرده بودند، ماجرا از سوی تیم‌های معاونت عملیات ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت مسلم(ع) دقیق‌تر رصد و مشخص شد که ۵۳۰ لیتر گازوئیل ابتدا به یک منزل مسکونی در حوالی شهرک شهید رجایی منتقل و در ادامه آن‌ها برای انتقال به محل مراجعه کرده‌اند. در ادامه ماجرا به اطلاع قاضی حسینی، معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۴ مشهد رسید و در پی آن دستور توقیف خودرو و محموله مذکور صادر شد و همچنین دو متهم تحویل مراجع قضایی شدند. تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

منبع: روزنامه قدس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.