البرز- رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر نظرآباد با اشاره به لزوم توسعه فضاهای فرهنگی و تفریحی گفت: احداث نخستین پارک بانوان در دستورکار مدیریت شهری قرار دارد.

نخستین پارک ویژه بانوان در نظرآباد احداث می‌شود

نرگس تقوایی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: توجه به مسائل فرهنگی در اولویت امور شورای پنجم نظرآباد قرار دارد چرا که اعتقاد داریم با گسترش فرهنگ می توان از بسیاری از هزینه ها و خسارات احتمالی در حوزه های مختلف جلوگیری کرد.

وی ضمن اشاره به دیگر طرح های فرهنگی گفت: علاوه بر پارک بانوان دو پروژه فرهنگسرا و پارک عمومی نیز در دستور کار قرار دارد که باتوجه به انتخاب شهردار جدید هرچه سریعتر عملیاتی خواهد شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر نظرآباد درخصوص اهمیت ایجاد فرهنگسرا در این شهر گفت: نظرآباد به لحاظ سرانه فضای فرهنگی در شرایط ایده آلی قرار ندارد و باید جهت رفع کاستی های موجود اقدام شود.

تقوایی با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در نظرآباد گفت: تاکنون به دلیل برخی مسائل برنامه های فرهنگی قابل توجهی در نظرآباد برگزار نشده بود که تمام تلاش مدیران شهری درشورای کنونی بر این بوده که در تمامی مناسبات ملی و مذهبی شاهد بهترین برنامه ها در سطح باشیم.

وی تصریح کرد: مردم مشتاق برنامه های مفرح فرهنگی هستند و وظیفه مدیران شهر است که بستر لازم را برای تحقق اهداف فراهم کنند لذا در همین راستا تاکنون چندین کارگاه آموزشی در خصوص مسائل فرهنگی روز جامعه نظیر فرهنگ آپارتمان نشینی برگزار شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر نظرآباد با بیان این که ۷ کتابخانه در سطح شهروجود دارد گفت: از هیچ تلاشی جهت ارتقای فرهنگ و فضاهای عمومی دریغ نکرده ایم و از تمامی ظرفیت های موجود نظیر مساجد و سراهای محله به منظور اجرای برنامه های فرهنگی استفاده می کنیم.

تقوایی در پایان خاطر نشان کرد: مسئله فرهنگ نه تنها در شهرستان نظرآباد و استان البرز بلکه در تمام کشور مسکوت مانده و توسعه و ارتقای این حوزه عزم همگانی را می طلبد که هرکس باید نقش خود را مثبت ایفا کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.