البرز- عضو شورای اسلامی شهر فردیس گفت: مردم ما را به عنوان نماینده خود در شورای اسلامی شهر انتخاب کرده اند لذا با فرا فکنی و فریب اذهان عمومی نباید از این اعتماد سوءاستفاده کرد.

اعضای شورا از اعتماد مردم سوءاستفاده نکنند

حسن سعیدی باشسیز در گفتگو با قدس آنلاین در خصوص دلیل غیبت خود در جلسات اخیر شورای اسلامی شهر فردیس اظهار کرد: براساس قانون هر عضو شورا می تواند یک ماه از سال را مرخصی بگیرد و اکنون بنده از حق قانونی خود استفاده کرده ام.

وی در واکنش به اظهارات اخیر یکی از اعضای شورای شهر فردیس گفت: به هیچ عنوان غیبت در کار نبوده و بنده با اطلاع قبلی و به طور قانونی مرخصی گرفته ام و دلیل برخی تخریب ها را درک نمی کنم.

عضو شورای اسلامی شهر فردیس تصریح کرد: فردیس مشکلات زیادی دارد که باید راه حلی برای آن ها تدبیر شود اما متأسفانه برخی اعضا در صحن شورا به جای حل مشکلات مردم به تخریب یکدیگر می پردازند.

سعیدی باشسیز همدلی را کلید حل معضلات و توسعه شهر فردیس دانست و گفت: امروز همدلی و اتحاد حلقه مفقوده مدیریت شهری فردیس بوده و زمانی می توانیم از توسعه و آبادانی صحبت کنیم که تمامی مدیران دغدغه پیشرفت شهر را داشته باشند.

وی ضمن خوشبینی در خصوص آینده شهر فردیس گفت: شهردار جدید مدیر توانمندی است که می توان باتوجه به قابلیت های وی به آینده فردیس امیدوار بود اما پیش از آن نمایندگان مردم در شورا باید به تعامل و وحدت کافی برسند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.