نزدیک به یک ماه از استعفا حسن کریمی مدیریت پردیس سینمایی هویزه می‌گذرد اما همچنان وضعیت مدیریت این پردیس سینمایی نامشخص است.

«بلاتکلیفی ادامه‌دار مدیریتی» در سومین سینمای پرفروش کشور

به گزارش قدس آنلاین، موضوع تغییر مدیریت پردیس سینمایی هویزه مشهد و این که قرار است در نهایت چه کسی سکان‌دار سومین سینمای پرفروش کشور وابسته به حوزه هنری شود، ذهن مسئولان فرهنگی و هنردوستان مشهدی را مشغول کرده است.  

پردیس سینمایی هویزه که پیش از انقلاب، آن را به نام سینما «دیاموند» می شناختند، در زمان احداث خود نام و آوازه‌ای بین المللی داشته است. هویزه بعد از بازسازی در سال ۹۱ بازگشایی شد و در آن زمان با پنج سالن کار خود را ادامه داد و در طول این سال‌ها، تعداد سالن‌های خود را به عدد هشت رساند.  

هم اکنون پردیس سینمایی هویزه به عنوان یکی از سینماهای مجهز کشور شناخته می‌شود. در دوران مدیریت حسن کریمی بر پردیس سینمایی هویزه، این سینما توانسته است لقب دومین سینمای پرفروش کشور را به خود اختصاص دهد و گروه‌های خاص سینمایی همانند گروه «هنر و تجربه» فیلم‌های خود را در این سینما به نمایش می‌گذارند.  

این سینما در مشهد به اصلی‌ترین سینما در این دوره در نظر هنردوستان و سینماگران مشهدی تبدیل شد و پایگاه و جایگاه برگزاری انواع جشنواره‌ها و رونمایی فیلم‌ها بوده است.

این روزها مدیریت پردیس سینمایی هویزه در یک بلاتکلیفی عجیب به سر می‌برد و اصلاً تکلیف هیچ یک از مدیران، سینماگران، سیاست‌گذاران و خلاصه همه آن‌هایی که با سینما سر و کار دارند با این موضوع در کلان شهر مشهد مشخص نیست! این اتفاق نیاز به تدبیر و درایت فوری و جدی از سوی مسئولان دارد و امیدواریم که هرچه سریع‌تر مشکلات و بلاتکلیفی مدیریت این پردیس سینمایی برطرف شود.

این بلاتکلیفی در پردیس سینمایی هویزه قطعا در یک سطح کلان ممکن است به حوزه فرهنگ شهری و شهروندی مشهد نیز لطمه بزند؛ پردیس هویزه در سال‌های اخیر تبدیل به یک قطب فرهنگی در هسته مرکزی مشهد شده و بنظر نمی‌رسد دود این بلاتکلیفی جز در چشم سینمادوستان و فرهنگ دوستان مشهدی برود.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.