ایسوس اعلام کرده است اول مهر ماه (۲۳ سپتامبر)، گوشی هوشمند مخصوص بازی ROG Phone ۲ را راه‌اندازی می‌کند.

گوشی مخصوص بازی ایسوس اول مهر عرضه می‌شود +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، ایسوس اعلام کرده است که در یک رویداد از ۲۳ سپتامبر، گوشی هوشمند مخصوص بازی ROG Phone ۲ را در هند راه اندازی می کند، این رویداد ساعت ۱۲:۳۰ بعد از ظهر شروع خواهد شد و از شبکه‌های اجتماعی نیز پخش می‌شود.

این شرکت همچنین فاش کرده است که ROG Phone ۲ به طور انحصاری در Flipkart در دسترس خواهد بود، ROG Phone ۲ در ابتدا در ماه ژوئیه به عنوان اولین تلفن جهان که از آخرین پردازنده پرچمدار Qualcomm یعنی Snapdragon ۸۵۵ Plus استفاده می‌کرد، در چین رونمایی شد.

مشخصات ASUS ROG Phone ۲

ASUS ROG Phone ۲ طراحی جالبی را ارائه می‌دهد که از لوازم جانبی اختصاصی مانند فن خنک کننده، پد کنترل کننده، لوازم جانبی دو صفحه نمایشی، کنترل کننده‌هایی مانند Nintendo Switch Joy-Con و یک سیستم docking مانند سوئیچ پشتیبانی می‌کند، نسل جدید ROG همچنین اولین گوشی جهان است که می تواند موتورهای لرزشی دوگانه داشته باشد تا بازخورد خوبی در هنگام بازی‌ها ارائه دهد. نکته قابل توجه این است که این گوشی هوشمند مخصوص بازی سرعت تازه سازی صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز و زمان پاسخگویی ۱ms را ارائه می‌دهد.

در مورد سایر ویژگی ها ، ASUS ROG Phone ۲ دارای صفحه نمایش ۶.۵۹ اینچی AMOLED با وضوح کامل HD + است. پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس بر روی گوشی دارای سرعت ۲.۹۶GHz است و این گوشی در دو مدل RAM و ذخیره سازی ، ۸ گیگابایتی + ۱۲۸ گیگابایتی و ۱۲ گیگابایتی + ۵۱۲ گیگابایتی ارائه شده است.

از نظر نرم افزاری، این گوشی هوشمند دارای Android ۹ Pie با رابط کاربری ZenUI بوده و همچنین این قابلیت را دارد که به شما اجازه دهد به نسخه Android خام مهاجرت کنید.

در بخش دوربین، ASUS ROG Phone ۲ یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در پشت گوشی دارد که به کمک یک دوربین ثانویه ۱۳ مگاپیکسلی می تواند تصاویر قابل قبولی را ثبت کند و برای گرفتن سلفی و تماس های ویدیویی، این گوشی هوشمند به یک دوربین ۲۴ مگاپیکسلی مجهز شده است.

گزینه های اتصال شامل ۴G LTE ، اسلات های دو سیم کارت ، وای فای دو باند ، بلوتوث ۵.۰ و دو درگاه USB Type-C است و باتری ۶۰۰۰mAh با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۰W ، در این گوشی برای عملکرد بهتر دستگاه راه اندازی شده است.

قیمت ASUS ROG Phone ۲

قیمت ASUS ROG Phone ۲ در هند هنوز به طور رسمی اعلام نشده است اما در چین، این گوشی هوشمند با قیمت آغازین در حدود ۳۵۴۰۰ روپیه به فروش می‌رسد. ظرف چند روز آینده قیمت این گوشی در هند و سپس قیمت آن برای عرضه در سایر بازارها مشخص خواهد شد و ما به اطلاع شما می‌رسانیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.