۲۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳
کد خبر: 670835

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی مشهد گفت: استفاده از سرویس‌های شخصی در مدارس تخلف محسوب می‌شود.

سرویس دهی شخصی در مدارس تخلف است

به گزارش قدس آنلاین، احمد محبی مدیر عامل سازمان تاکسیرانی مشهد  گفت: تمامی مدارس موظف اند از شرکت‌های حمل و نقل منتخب سازمان تاکسیرانی و آموزش و پرورش خدمات سرویس دانش آموزی، دریافت کنند.

او با اشاره به اهمیت بالای امنیت دانش آموزان تصریح کرد: از بین شرکت‌های حمل و نقل زیر نظر سازمان تاکسیرانی، شرکت‌های برتر که توسط کارگروه ماده ۱۸ انتخاب شده اند؛ به نواحی آموزش و پرورش معرفی و سپس به مدارس ابلاغ می‌شوند.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی مشهد در مورد استانداردهای لازم برای انتخاب رانندگان سرویس و خودروهای مورد استفاده آنان گفت: رانندگان ابتدا در سامانه سپند ثبت نام و پس از اخذ مجوزهای بهداشت، اماکن و برای خودروها معاینه فنی، مجوز بهره برداری از شهرداری دریافت می‌کنند.

محبی افزود: برای آسایش خاطر والدین و نظارت بیشتر و دقیق‌تر به هر یک از رانندگان یک برچسب کد QR، حاوی مشخصات کامل راننده و خودرو داده می‌شود.

او ادامه داد: سامانه حمایت، برای ایجاد یکپارچه گی در نرخ گذاری‌ها و سهولت دریافت نرخ‌های مصوب برای خانواده‌ها و شهروندان توسط سازمان تاکسیرانی راه اندازی شده است.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی  مشهد در مورد نحوه نرخ گذاری گفت: کارگروه ماده ۱۸ براساس هزینه‌های سال قبل و محاسبه تورم و سایر فاکتورها، نرخ گذاری را انجام می‌دهد.

محبی با بیان اینکه امسال حدود ۴ الی ۴ هزارو ۵۰۰ راننده خانم در سرویس‌های مدارس فعالیت می‌کنند، افزود: امسال حدود ۷ الی ۷ هزارو ۵۰۰ خودرو به بیش از ۸۰ هزار دانش آموز در سطح شهر مشهد خدمات سرویس ارائه می‌دهند.

منبع : باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.