مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس، مورد کینه‌توزی دشمنان است، چون با استمرار ارزش‌های دفاع مقدس، منافع خود را در خطر می‌بینند، به همین خاطر سعی در سنگ‌اندازی ، تحریف ارزش‌ها و برنامه‌های احیاکننده دفاع مقدس را دارند.

استمرار ارزش‌های دفاع مقدس در کشور  منافع دشمنان را به خطر خواهند انداخت

به گزارش قدس آنلاین، سرتیپ دوم سردار حسینعلی یوسف علیزاده، مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، صبح امروز در نشست خبری ستاد بزرگداشت سی و نهمین سالگرد هفته دفاع مقدس که در مرکز فرهنگی دفاع مقدس برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس به یک حرکت مؤثر تبیینی و تبلیغی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه برکات دفاع مقدس در قالب مقاومت و ایستادگی فعال، جریان دارد، افزود: علی‌رغم تبلیغات رنگارنگ دشمنان، سربازان ما در تمامی عرصه‌ها پیروزاند و دشمن نتوانسته به خواسته‌های نامشروع خود دست پیدا کند.

یوسفعلی زاده  با تأکید بر اینکه امروز ما پیروزیم و دشمن شکست خورده است، تصریح کرد: شعار امسال هفته دفاع مقدس «ما پیروزیم» است. دشمن تاکنون و پس از چهل سال نتوانسته هیچ اقدامی علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دهد و ما همچنان سربلند، مقتدر و با عزت در میدان ایستاده و پیشرفت خود را رقم می‌زنیم.

مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی ادامه داد: مردم دنیا از ایستادگی و پیشرفت‌های همه‌ جانبه ملت ایران الگو می‌گیرند که ما باید از این جهت شکرگذار خداوند باشیم و جایگاه بلند شهیدان خود را گرامی بداریم.

وی با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب در این هفته بیشتر مورد توجه است، ابراز کرد: برنامه‌های خوبی با دستگاه‌های اداری و اجرایی هماهنگ شده است تا همگی بتوانیم نقش خود را در هفته دفاع مقدس به خوبی ایفا کنیم.

یوسفعلی زاده عنوان کرد: انقلاب و نهضت ما همان اندازه که اسلامی است، مردمی نیز هست لذا گرامیداشت هفته دفاع مقدس با تکیه بر مردم باید صورت بگیرد.

وی برگزاری رژه نیروهای مسلح را یکی از برنامه‌های تدارک دیده شده در اولین روز از هفته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: این رژه با به نمایش گذاشتن قدرت صنعتی و دفاعی کشور همراه است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، بیان کرد: در روز دوم این هفته، زنگ هفته دفاع مقدس در مدارس نواخته می‌شود و افتتاح چند مدرسه جزو برنامه‌های این روز است. روز سوم با عنایت به شعار سال ۹۸، به اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ملی اختصاص یافته و افتتاح مرکزهای فعال در حوزه اقتصاد مقاومتی، برنامه ویژه این روز است.

وی با اشاره به اینکه روز چهارم به موضوع بصیرت‌افزایی و دشمن‌شناسی اختصاص دارد، اظهار کرد: برنامه‌های این روز با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب برگزار خواهد شد.

علیزاده مطرح کرد: بیش از دو هزار و ۷۰۰ خانواده شهید در روز پنج‌شنبه هفتم مهرماه مورد بازدید و دلجویی قرار خواهند گرفت. عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا  نیز از برنامه‌های این روز است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با بیان اینکه سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه پنجم مهرماه، از سوی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس معرفی شده است، گفت: همچنین به مناسبت روز شکست حصر آبادان، برنامه‌هایی را با تمرکز بر این موضوع طراحی‌ کرده‌ایم.

وی با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت سالروز شهادت شهدایی همچون فلاحی، فکوری نامجو، کلاهدوز و جهان‌آرا، ابراز کرد: ۵۰۰ برنامه ویژه از سوی شهرستان‌های سراسر استان توسط دبیرخانه دریافت شده است. برگزاری یادواره‌های شهدا در مساجد، روستاها و مراکز مختلف، برپایی شب شعر دفاع مقدس و... از دیگربرنامه‌های این هفته مقدس است.

یوسفعلی زاده در ادامه تصریح کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس، مورد کینه‌توزی دشمنان است، چون با استمرار ارزش‌های دفاع مقدس، منافع خود را در خطر می‌بینند، به همین خاطر سعی در سنگ‌اندازی و تحریف ارزش‌ها و برنامه‌های احیاکننده آن‌ها دارند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی مطرح کرد: امسال در پارک کوهسنگی به علت امور عمرانی نمایشگاه نداریم ولی در چند نقطه از شهر نمایشگاه‌هایی به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: شایسته مرکز فرهنگی دفاع مقدس نیست که پس از ۳۱ سال ساخت موزه آن، روی زمین بماند و مسئولین استان بایستی توجه بیشتری نسبت به احداث موزه دفاع مقدس داشته باشند. اگر اعتبار به این امر اختصاص پیدا کند، کار سرعت بیشتری پیدا می‌کند.

منبع:مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.