مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از تنظیف و فضاسازی معابر شهری مشهد در آستانه آغاز سال تحصیلی خبر داد.

خیابان‌ها و معابر شهری مشهدمقدس «بوی ماه مهر» می‌گیرد

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا صحراگرد با اشاره به فرارسیدن ماه مهر، در زمینه ایمن‌سازی معابر و پیاده‌روها برای تردد دانش‌آموزان اظهار داشت: طبق پیگیری‌های انجام شده، اکنون تمامی موارد حفاری‌ها، عارضه‌های سطح معابر و پیاده‌روها به ‌ویژه در مسیرهای اطراف مدارس در حال رفع خطر هستند تا شرایط مناسبی برای تردد دانش‌آموزان در شهر ایجاد شود.

وی افزود: ۹۰ پل هوایی عابر پیاده سطح شهر نیز با اولویت اطراف مدارس تنظیف، پاکسازی و رفع خطر شده و تمامی مخازن زباله در محیط داخلی و بیرونی مدارس ترمیم یا افزایش یافته است و تاکنون ۲۲۷ مخزن زباله جدید به مدارس تحویل داده شده است.

صحراگرد تصریح کرد: امسال حدود ۳۰ تن رنگ، برای رنگ‌آمیزی فضای داخلی مدارس و به منظور زیباسازی و شادابی فضای مدارس تهیه و میان مناطق مختلف توزیع شده است و کار رنگ‌آمیزی مدارس در حال اجرا است.

 وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده کلیه خاک و نخاله‌های اطراف مدارس جمع‌آوری و تا قبل از بازگشایی مدارس از وضعیت کلیه آبخوری‌ها و سرویس‌های بهداشتی داخل و اطراف مدارس بازدید صورت می‌پذیرد.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد افزود: در برنامه‌های استقبال از مهر امسال، سازه ۱۰۰۰ ایستگاه و سایبان اتوبوس سطح شهر، به‌ویژه مسیرهای منتهی به مدارس نیز تنظیف خواهد شد.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.