معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: بر اساس تصمیم فدراسیون، پیام خراسان در صورتی که بدهی های فصل گذشته خود را با بازیکنان و کادر فنی تسویه کند، جواز حضور در لیگ برتر را کسب خواهدکرد.

شرط حضور سبزجامگان در لیگ برتر
به گزارش قدس آنلاین ، امیر زارعی ، در خصوص تیم والیبال سبزجامگان اظهار کرد: بر اساس تصمیم فدراسیون، پیام خراسان در صورتی که بدهی‌های فصل گذشته خود را با بازیکنان و کادر فنی تسویه کند، جواز حضور در لیگ برتر را کسب خواهد کرد. این باشگاه با چند بازیکن به توافق رسیده، چه اینکه تسویه کرده یا تعهدی مبنی بر تسویه در ماه های آینده به آن ها داده‌است. اگر تیم بتواند به طور کامل با بازیکنان و کادر فنی به تفاهم برسد، به عنوان نماینده خراسان در قرعه کشی لیگ برتر والیبال شرکت می‌کند.
معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی اضافه کرد: در حال حاضر تنها نماینده ما در استان، تیم سبزجامگان است، با شهرداری هم در خصوص تیم‌داری صحبت شد اما این ارگان از تیم‌داری خودداری کرد و صرفا از تیم ها در طول مسابقات حمایت خواهدکرد.
زارعی عنوان کرد: مشکل تسویه حساب تیم‌ها صرفا مربوط به خراسان رضوی نمی‎شود، این مشکل در سایر استان‌ها نیز وجود دارد. در این راستا فدراسیون والیبال، قرعه کشی لیگ را چند روزی به تعویق انداخته‌است تا این مشکل حل شود.
منبع : ایسنا
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.