زنجان- مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت:با بازگشایی مدارس ۱۳ فضای آموزشی جدید به بهره برداری می رسد.

 ۲۷۰۰کلاس درس در زنجان به سیستم گرمایشی مجهز می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین:رفیعی مدیر کل اموزش و پرورش استان زنجان در نشست خبری با اشاره به اینکه با  بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید ۱۸هزارو ۲۰۰کلاس اولی وارد سیستم آموزش و پرورش می شوند گفت: همه فعالیتهای مرتبط پروژه مهر در سه کمیته تجهیز و زیباسازی، ساماندهی نیروی انسانی و دفاع مقدس انجام می شود.
رییس آموزش و پرورش استان به سامانه دانش اموزان بازمانده از تحصیل اشاره کرد و یاد آورشد:در مقطع ابتدایی در پوشش تحصیلی جز رتبه های برترهستیم  ولی در متوسطه پوشش تحصیلی پایین تر است.
رفیعی از اضافه شدن ۱۳فضای آموزشی جدید با شروع سال تحصیلی جدید در استان خبرداد و گفت: امسال مدرسه خشت و گلی در استان زنجان نخواهیم داشت و همه مدارس گلی از چرخه خارج شده اند.
این مسئول با اعلام به این که با شروع سال تحصیلی هیچ کلاس بدون معلم نخواهیم داشت گفت: در سال تحصیلی جدید جمعیت دانش اموزیی سه درصد رشد داشته است.
وی با تاکید بر اینکه باشروع سال تحصیلی کلاس بدون معلم نخواهیم داشت گفت: ۱۴ رئیس منطقه اموزس و پرورش در جلسه ای که به این منظور برگزار شد، اعلام کردند که کلاس بدون معلم نداریم. 
این مسئول در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص تامین وسایل گرمایشی استاندارد برای مدارس افزود:وسایل گرمایشی موضوع خاص اقلیمی استان  ماست و در این راستا  نزدیک به  دو هزار و ۷۰۰ کلاس درس ما از سیستم گرمایشی متمرکز استفاده می کنند.
وی ادامه داد:لوازم گرمایشی باید استاندارد باشد و بر طبق بخشنامه وزارت اموزش و پرورش در هیچ یک از مدارس کشور نباید لوازم غیر استاندارد استفاده شود.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.