۲۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵
کد خبر: 671019

برای برنامه‌ریزی تعطیلات آخر هفته حتما گزینه تئاتر دیدن هم برای بسیاری از مردم مطرح است؛ اما روی صحنه تئاتر مشهد چه می‌گذرد؟

همه چیز برای یک آخر هفته تئاتری

به گزارش قدس آنلاین، هم‌اکنون ۴ نمایش «جرات یا حقیقت»، «خداحافظ دختر بس»، «خانه‌ی آرام» و «بازجویی‌ها» در سالن‌های نمایش مشهد در حال اجرا است.

«جرات یا حقیقت»  
نمایشی به نویسندگی و کارگردانی سید جواد رحیم زاده است. این نمایش امروز و فردا ساعت‌های ۱۸:۰۰ و ۲۰:۰۰ در محل تماشاخانه اشراق به روی صحنه می رود.
«خداحافظ دختر بس»  
نمایشی به نویسندگی و کارگردانی حمید قلعه‌ای است. در خلاصه این نمایش آمده است که: «سه دختر که نام هر سه «دختر بس» است، در مکانی نامعلوم و نامشخص گرفتار می‌آیند و به نظر می‌رسد راه خلاص شدن آن‌ها این است که با خود صادق باشند و سرگذشت آن‌ها را برای آینهَای که راهنمای آن‌ها خواهد بود بازگویند.»
این نمایش امروز ساعت‌های ۱۸:۰۰ و ۲۰:۰۰ در محل فرهنگ‌سرای ترافیک اجرا می شود.
«خانه آرام»  
نمایشی به نویسندگی، طراحی و کارگردانی احسان روحی است. در این نمایش دستیار کارگردان محمد اخروی و تهیه‌کننده رامین کاوه است. این نمایش امروز ساعت ۲۰:۰۰ در محل تماشاخانه خورشید به روی صحنه می رود.
«بازجویی‌ها»  
نمایشی به نویسندگی و کارگردانی علی حاتمی‌نژاد است. این نمایش امروز و فردا ساعت ۱۹:۰۰ در محل تماشاخانه بهار  اجرا می شود.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.