خراسان شمالی- فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز وظیفه ما ساختن ، آباد کردن و سازندگی است.

امروز جهاد ما ساختن است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی و امور بین الملل سردار حسین سلامی در افتتاح۶۸۶ پروژه محرومیت زدایی استان در روستای پیربز اظهار داشت: دشمن می خواهد مردم ما را فقیر و کشور را ضعیف نگه دارد اما ما اجازه نمی دهیم چون ما با تمام وجود خود را خادم مردم می دانیم و اگر کاری انجام می دهیم با قلب خود این کارو می کنیم.

وی افزود: ما رهبری داریم که شب و روز تمام دغدغه های ایشان زندگی مردم است لذا ما فرستادگانی از جانب ایشان هستیم تا به مردم کمک کنیم و آماده انجام وظایف هستیم.

سردار سلامی تصریح کرد: راز شکست دادن دشمن، جهاد کردن، در میان مردم بودن و کاستن مشکلات است که البته ما در میدان جنگ همه راه ها را به فضل الهی بر دشمنان بستیم و راهی برای نفوذ باقی نگذاشته ایم.

وی ادامه داد: هراسی از دشمنان بزرگ و کوچک نداریم زیرا آنچنان قدرتمند هستیم که دشمنان هر حادثه ای را که رخ می دهد را به دروغ به ما نسبت می دهند اما ما شبانه روز مراقب هستیم.

وی همچنین از دکتر شجاعی استاندار خراسان شمالی بعنوان فردی جهادی، زحمتکش و دلسوز مردم قدردانی کرد.

استاندار خراسان شمالی نیز در این مراسم گفت: هرگاه برنامه ای در سطح استان داشتیم ظرفیت سپاه را داشته های خود دانسته و همیشه ظرفیت سپاه و همچنین دیگر ارکان نظام در کنار ما بوده است و همیشه سعی کرده ایم در کنار هم که نعمتی بزرگ است در خدمت مردم باشیم.

دکتر محمدعلی شجاعی اظهار داشت:مجموعه سپاه پاسداران نشان داده که سال به سال که از عمر این نظام می گذرد در واژگانی همچون دفاع از وطن و مرزها، شهادت، رشادت و آزادگی بیشتر معنا پیدا می کند.

وی واژگانی همچون اقتدار،سرفرازی و سربلندی در جهان را بهترین واژگان برای توصیف مجموعه سپاه پاسداران دانست و گفت: سپاه پاسداران با چنین واژگانی پرمعناتر می شود و دلیل آنهم وجود صداقت در نیروهای سپاه است.

شجاعی در ادامه تصریح کرد: در خراسان شمالی تلاش کرده ایم با همراهی،انسجام در مسیر نظام به گونه ای عمل کنیم تا بتوانیم برنامه های دولت را محقق کنیم.

وی افزود: تلاش می کنیم تا کوتاهی انجام نشود اما وقتی حضور آگاهانه توام با شعور مردم را در پیوستگی با مقام معظم رهبری و نظام می بینیم بازهم از خدمت به مردم عقب هستیم.

شجاعی اظهار داشت: برنامه های بسیاری برای توسعه روستاها داریم که امیدواریم در بخش زیرساخت ها جبران گذشته ها را داشته باشیم چون مردم شایسته زندگی بهتر هستند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.