سهامداران پدیده شاندیز با تجمع مقابل استانداری خراسان رضوی اعلام کردند که از زمانی که تکلیف پرونده پدیده شاندیز در دادگاه مشخص شده است تاکنون هیچ اقدامی برای پرداخت مطالبات سهامداران انجام نشده است و مشخص نیست تکلیف سهام پدیده و وضعیت نهایی سهامداران به کجا می رسد.

سهامداران پدیده شاندیز در مقابل استانداری خراسان رضوی تجمع کردند

به گزارش قدس آنلاین،جمعی از سهامداران شرکت پدیده شاندیز روز پنجشنبه برای پیگیری مطالبات خود از این شرکت در مقابل  استانداری خراسان رضوی تجمع کردند.

این افراد ادعا داشتند که از زمانی که تکلیف پرونده پدیده شاندیز در دادگاه مشخص شده است تاکنون هیچ اقدامی برای پرداخت مطالبات سهامداران انجام نشده است.

آنان افزودند: مسئولان هیچ نتیجه ای رااعلام نکرده اند و مشخص نیست تکلیف سهام پدیده و وضعیت نهایی سهامداران به کجا می رسد.

گفتنی است پرونده شرکت پدیده از ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری در قالب ۱۶ جلسه دادگاه مورد رسیدگی قرار گرفت و در ۱۶ تیر ماه گذشته ختم رسیدگی اعلام و ۲۲ تیر ماه نیز رای پرونده در ۵۰۹ برگ صادر و سرانجام رای قطعی دادگاه پنجم مرداد ماه اعلام شد.

بر اساس رای دادگاه "محسن پهلوان مقدم" متهم ردیف اول به حبس ابد محکوم شده و بقیه متهمان نیز علاوه بر استرداد مال به مجازات هایی از ۲ تا ۲۰ سال حبس محکوم شده اند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.