ماموران انتظامی تربت جام با هماهنگی قضائی در بازرسی از یک انبار ۷۳ هزار و ۲۷۱ عدد انواع قرص و دارو را که به صورت غیرمجاز و قاچاق دپو شده بودرا کشف کردند.

کشف ۷۳ هزار و ۲۷۱ عددقرص و دارو غیرمجاز در تربت جام

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ هوشنگ کیانی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی سودجو اقدام به دپو تعداد زیادی قرص و دارو غیرمجاز در انباری کرده اند، پیگیری موضوع ‌بلافاصله در دستور کار ماموران تجسس کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام افزود: ماموران انتظامی پس از اطمینان از صحت موضوع و با هماهنگی قضائی انبار موردنظر را در یکی از مناطق شهر تربت جام شناسایی و در بازرسی از این مکان ۷۳ هزار و ۲۷۱ عدد انواع قرص و دارو را که به صورت غیرمجاز و قاچاق دپو شده بود، کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری ۲ متخلف در این زمینه، تصریج کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دستور کار پلیس قرار دارد و با تمام توان با متخلفان و توزیع کنندگان غیرمجاز به صورت قانونی مقابله می کند.

سرهنگ کیانی با بیان اینکه تحقیقات در این باره ادامه دارد، گفت: شهروندان عزیز می توانند در صورت داشتن اطلاعاتی که بتواند پلیس را در جهت کشف کالای قاچاق و احتکار شده یاری کند موضوع را از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

منبع: پلیس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.