رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشور گفت:خانواده های شهدا در معامله با خدا تردید نکردند و همه عزت امروز نظام مدیون صبر و استقامت خانواده شهدا است.

شهدا در معامله با خدا تردید نکردند/عزت نظام  مدیون صبر و استقامت  خانواده شهدا است

به گزارش قدس آنلاین، سید محمد باقرزاده در دومین یادواره سرداران و ۱۲۰۰ شهید یگان ویژه ناجا و گرامی داشت ۶۸ شهید استان خراسان رضوی که در سالن همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد،گفت: شهدا در معامله با خدا تردید نکردند.

رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشور با طرح این سوال که ما کجا ایستادیم، ادامه داد: ما وارد گام دوم انقلاب شدیم مرحله اول بیان اظهار حق بود که در سال ۴۲ توسط بیان رسای امام خمینی(ره) و در طول انقلاب فریاد زده شد، در زمان جنگ تحمیلی این بیان تصویب شد و اکنون زمان حمایت از این اندیشه است.

وی ادامه داد: خوش به حال  شما خانواده شهدا که در این میدان معامله با خدا تردید نکردید و همه عزت ما مدیون صبر و استقامت شما خانواده شهدا است.

باقرزاده عنوان کرد: پیامبر اکرم(ص) در رسالت توحیدی خودش در سال‌های اول و در جنگ‌های بدر، حنین و خیبر با کمک امام علی (ع) اندیشه توحیدی را فریاد زدند و امام علی(ع) در زمان خلافت و امامت آن را تثبیت کردند و زمان امام حسین(ع) و یارانش، آن‌ها از این اندیشه حمایت کردند.

رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشور متذکر شد: بحث امروز ،زمان حمایت از اندیشه انقلاب اسلامی است این حمایت مستلزم لوازمی است و سازگاری خاص خودش را طلب می‌کند.

وی اضافه کرد: امروز دیگر نمی‌توانیم به اتکا یک مسجد حسینی یک سخنران و یا گروه فرهنگی کوچک بار انقلاب را به پیش ببریم، زمانه عوض شده و دشمنان ماهم تجربه اندوزی کرده اند.

باقرزاده گفت: دشمنان امروز دارای اندیشه‌های نو، پیشرفته و قوی شدند و اینگونه نیست که آن‌ها دست روی دست گذاشته باشند آن‌ها هم به بسیاری از تجهیزاتی که مابه آن دسترسی داشتیم رسیده اند و جامعه مخاطب را زیر بمباران شدید اطلاعاتی فکر و فرهنگی قرار داده اند تا بلکه مسیر انقلاب را متوقف و میدان داران را از میدان به در کنند.
 رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشور ادامه داد: امروز جبهه وسیعی شکل گرفته است که بخشی  از این جبهه پیش قروالانی دارد و گاهی مجبورند در سد رخنه کنند.

وی با اشاره به واقعه جنگ خندق که طی آن دلاور مرد نامی عرب که مصداق کفر بود توسط نماینده سپاه اسلام یعنی امام علی(ع) به خاک انداخته شد و گویی کفر را به زمین کوبید، اظهار کرد: این کاری است که یگان ویژه باید در زمان خطر انجام دهد.

باقرزاده خاطرنشان کرد: یگان ویژه یعنی عنایت و انذار خاصی از این یگان وجود دارد، خود امام علی(ع) بعد از جنگ جمل شروع به تشکیل یگان ویژه کردند.

رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشور ادامه داد: این ویژگی‌ها که در حال حاضر داریم در موارد خطر بحران‌ها و فتنه‌ها که بچه‌های یگان ویژه مقابل آن‌ها سینه سپر می‌کنند.

وی بیان کرد: در زمان امام علی (ع) بودند کسانی که سعی داشتند با فتنه‌گری اسلام را متزلزل کنند و در رأس این گروه معاویه بود که امام یگان‌های ویژه را در جهت مقابله با این افراد و بحران‌ها تشکیل داد.

باقرزاده افزود: یگان ویژه امام علی(ع) همیشه آماده رزم بودند این نوع آمادگی در یگان ویژه ناجا به زیبایی و قوت در حال انجام است.

رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشور اضافه کرد: یگان ویژه در زمان جنگ چه پس از جنگ که ساماندهی شد باعث اعتماد و اقتدار کشور و نظام شد.

وی اضافه کرد : فتنه‌گران تلاش دارند با اقداماتی که علیه نظام ما انجام می‌دهند تنفسی مصنوعی به منافقین بدهند، اما ما باید هوشیار باشیم و وقتی همه تیرهای دشمن به پیکر امت اسلامی نخورده باید دشمن را به مرز بازدارندگی برسانیم و میل جنگجویی را در دشمن از بین ببریم چون پیروزی زمانی حاصل می‌شود که دشمن نخواهد با شما کل کل کند.

باقرزاده با اشاره به اینکه به مجرد فتح یک نقطه در زمان جنگ پیروزی رخ نمی‌داد گفت: زمانی توانستیم پیروزی به دست بیاوریم که ۷۰ روز از جنگ گذشته بود، صدام به این نتیجه رسید که حریف ما نیست این بود که پذیرفت که فاو در اختیار ما باشد یعنی دشمن از شکست ما مأیوس شد.

رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشور افزود: باید آمریکا را به حدی برسانیم که از جنگ با ما مأیوس شود و این یأس جنگ با ما باید در هر عرصه‌ای چه فرهنگی چه اقتصادی باشد، این کار دشواری است و سازماندهی بسیاری نیاز دارد.

وی افزود: با سوء استفاده و تدبیر نادرست باعث شده بخشی از سرمایه‌های اسلام از بین برود.

باقرزاده اشاره کرد: نباید دلسوزان و میدان داران، عرصه را خالی کنند، شرط افتادن این اتفاق توجه داشتن به پیام شهدا از جمله دعوت به هوشیاری و ودعوت به پایداری است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.