سخنگوی جمعیت زائران پیاده امام رضا(ع) با اشاره به برگزاری همایش کشوری مدیران کاروان‌های زائران پیاده در مشهد، گفت: انتظار می‌رود یک هزار نفر از مدیران و معاونان کاروان‌های پیاده امام رضا(ع) شرکت کنند.

برگزاری همایش مدیران کاروان‌های زیارتی سراسر کشور در مشهد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع)، حسین رضائی با اعلام خبر برگزاری همایش مدیران و معاونان کاروان‌های پیاده سراسر کشور گفت: مدیران کاروان‌های زیارتی پیاده دهه آخر صفر در همایشی یک روزه در مشهد با نحوه اداره کاروان‌ها و چگونگی بهره‌وری از امکانات رفاهی، خدماتی و درمانی ایستگاه‌های صلواتی بین راهی آشنا می‌شوند.

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) افزود: استفاده از خدمات درمانی رایگان و هلال احمر، نحوه تردد در جاده‌ها و همکاری با نیروهای انتظامی و امنیتی از دیگر موضوعاتی است که در این همایش اطلاع رسانی می‌شود.

وی بیان کرد : تعیین زمان ورود کاروان‌ها به مشهد و استقرار در اسکان‌های پیش بینی شده در سه روز آخر ماه صفر و نحوه برگزاری مراسم مذهبی، توجه به مسؤولیت اجتماعی مدیر، همکاری با فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها و همراهی روحانی مقیم کاروان‌ها  از موضوعات دیگر این همایش است که توسط مدیران کشوری و استانی و مدیران جمعیت خدمتگزار برای حاضران تشریح می‌شود.

رضائی افزود : 10درصد از مدیران ثبت نامی در این همایش برای نخستین بار عهده دار مسؤولیت کاروان‌های زیارتی را دارند که سه درصد آن مدیران خانم هستند.

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) گفت: برای همه مدیران ثبت نامی به‌وسیله پیامک اطلاع رسانی شده و انتظار است حدود هزار نفر مدیر و معاون کاروان‌های زیارتی پیاده امام رضا (ع) در این همایش شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: قطعی شدن ثبت نام مدیران که در سامانه جمعیت خدمتگزار به نشانی  www. Zaerin8.ir پیش ثبت نام داشتند، منوط به ارائه اصل معرفی نامه کاروان از فرمانداری یا بخشداری و یا سازمان تبلیغات اسلامی محل اقامت خود  و تحویل یک قطعه عکس به مسؤول ثبت نام در محل برگزاری همایش است.

رضائی افزود : همایش در روز پنج شنبه 4/7/98 از ساعت 7 الی 14 در مشهد بلوار وحدت ؛ پارک وحدت ؛ فرهنگسرای زیارت برگزار می شود.

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) یادآور شد: سال گذشته ۴هزار و ۸۹۰ کاروان از ۲۱ استان زائر پیاده دهه آخر ماه صفر به مشهد الرضا(ع) بودند. 

منبع : فارس

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.