رئیس پلیس راه خراسان رضوی از ترافیک سنگین در خروجی های استان به ویژه خروجی های شهر مشهد از آغاز صبح امروز خبر داد.

ماجرای راننده زنی که موجب مرگ دختر۶ ساله اش شد

به گزارش قدس آنلاین ، سرهنگ هادی امیدوار گفت: خروجی‌های خراسان رضوی به‌ویژه خروجی‌های مشهد، از صبح امروز شاهد ترافیک پرحجمی است.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی  با تاکید بر اینکه در حال حاضر سنگین‌ترین ترافیک در محورهای خروجی مشهد به سمت سبزوار و نیشابور است، ادامه داد: در خروجی شمالی شهر مشهد، محدوده پیچ ساغروان هم ترافیک، سنگین است.

وی با بیان اینکه در صورت افزایش ترافیک در ساعات بعد از ظهر، محدودیت تردد برای کامیون‌ها را اعمال می‌کنیم، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود در ساعات بعد از ظهر امروز، ورودی‌های خراسان رضوی و به‌ویژه مشهد، ترافیک سنگینی را تجربه کند.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: با توجه به روزهای پایانی شهریورماه و پایان سفرهای تابستانی، پلیس و کلیه دستگاه‌های امدادی در سطح این استان به حالت آماده باش هستند.

امیدوار با بیان اینکه بیشترین تصادفات مربوط به واژگونی در مسیرهای اصلی و بزرگراهی است، ادامه داد: از رانندگان خواهش می‌کنیم با سرعت مطمئنه حرکت کنند و به رعایت فاصله طولی و استراحت های بین مسیر، توجه ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه سهم رانندگان زن در محورهای خراسان رضوی یک درصد، اما سهم آنها در تلفات جاده ای ۱۰ درصد است، تصریح کرد: متاسفانه زنان آشنایی به رانندگی در جاده ندارند و خسارت‌های جبران ناپذیری را باعث می‌شوند، به عنوان نمونه روز گذشته یک راننده زن با واژگونی خودرو باعث مرگ کودک ۶ ساله خودش شد.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی با تاکید بر اینکه بستن کمربند ایمنی توسط سرنشینان عقب خودرو، سهم زیادی در کاهش تلفات جاده ای دارد، یاد آور شد: بیشترین تلفات در حوادث واژگونی مربوط به سرنشینان عقب خودرو است که کمربند نبسته اند.

امیدوار اظهارکرد: در مسیرهای فرعی روستایی، به علت استاندارد نبودن جاده، رانندگی با سرعت بالا باعث تصادف و مرگ می‌شود، توجه داشته باشید به هیچ وجه نمی‌توان در این مسیرها با سرعت بزرگراهی حرکت کرد.

منبع : فارس

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.