دیدار تیم‌های شهر خودرو مشهد و فولاد خوزستان از ساعت ۱۹ امروز در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار خواهد شد.

تقابل اندیشه‌های تهاجمی شهر خودرو و صخره دفاعی فولاد در مشهد
به گزارش قدس آنلاین ؛  «تا به حال قول قهرمانی ندادیم و از این به بعد هم نمی‌شود، چون قول دادن در فوتبال درست نیست. این قول را به هواداران‌مان می‌دهیم که تمام تلاش‌مان را برای سربلندی شهر مشهد انجام بدهیم.» اینها بخشی از جملات یحیی گل‌محمدی در نشست خبری روز گذشته قبل از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان بود.

شهر خودرو این فصل تبدیل به یکی از قطب‌های فوتبال ایران شده و این مسئله بر کسی پوشیده نیست و به همین دلیل تیم‌هایی که قرار است در لیگ برتر و جام حذفی مقابل آنها قرار بگیرند حساب ویژه‌ای روی این تیم و شاگردان گل محمدی باز می‌کنند.

هر چند یحیی در نشست خبری روز گذشته بار روانی را از روی تیمش برداشت و عنوان کرد قول قهرمانی نمی‌دهد اما فوتبالدوستان می‌دانند که یحیی در پس ذهن خود در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر تنها و تنها به دنبال کسب قهرمانی و کسب سهمیه مجدد لیگ قهرمانان آسیا است.

آنها امروز در مشهد حریف سرسختی به نام فولاد خوزستان را پیش رو دارند؛ حریفی که در بازی‌های قبلی خود نشان داده بازی دفاعی را به خوبی بلد است و با همین حربه نیز توانسته استقلال و سپاهان اصفهان را متوقف کند؛ استقلال را در تهران متوقف کرده و سپاهان اوج گرفته و مدعی قهرمانی را نیز در خوزستان.

گل‌محمدی امروز از فاکتور حمایت تماشاگران مشهدی نیز برخوردار است و می‌خواهد از این پارامتر برای تیمش نهایت استفاده را کند و باید دید جدال دو تیم به کجا خواهد انجامید.

آنها برای این دیدار امین قاسمی‌نژاد و روح‌الله باقری و فرشاد محمدی مهر را در اختیار ندارند و باید بدون این مهره‌ها به مصاف شاگردان جواد نکونام بروند اما می‌دانند که می‌توانند با بهره‌گیری از فشار روانی تماشاگران خود مقابل فولاد در ورزشگاه امام رضا(ع) به برتری برسند.

دیدار تیم‌های شهر خودرو مشهد و فولاد خوزستان از ساعت 19 امروز در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار خواهد شد.

تسنیم

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.