مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب را باید به عنوان منطقی انقلابی برای عبور از ۴۰ ساله دوم انقلاب سر دست گرفته و آن را اجرایی و عملیاتی کنیم.

بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان منطقی انقلابی باید عملیاتی شود

سردار حسینعلی یوسفعلی زاده در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز مشهد افزود: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی ماندگار و صادراتی است و در جغرافیای جهان اسلام شعله های عشق و بیداری اسلامی را روشن می کند.

وی اضافه کرد: امروز دیگر مسلمانان و مظلومان جهان نمی خواهند زیر بار ظلم زندگی کنند و ملت ایران مروج این تفکر است و دفاع مقدس به ملت‌های جهان آزادگی و استقلال را آموخته است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: ملت ایران با تاسی از نهضت حسینی پشت سر امام و رهبری با افتخار ایستاده و برای حفظ آرمان‌ها، ارزش‌ها و اصول انقلاب و خون شهدا آماده دفاع همه جانبه است.

یوسفعلی زاده افزود: هفته دفاع مقدس هفته به میدان آمدن همه است و باید فتوحات و دستاوردهای فراوان این حماسه به جامعه گفته شود.

وی ادامه داد: فریاد اسلام خواهی در جهان مرهون خون پاک شهیدان است و باید در هفته دفاع مقدس متذکر شد که استقلال، آزادی، پیشرفت‌های همه جانبه و این‌ که در جهان حرف برای گفتن داریم مدیون شهدا و هدایت‌های پیامبرگونه امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: باید برخی غافلان را بیدار کرد و به نفوذی ها هشدار داد که ما پیرو راه شهیدان هستیم و پرچم انقلاب از جمهوری اسلامی ایران تا شهرهای مختلف جبهه مقاومت در اهتزاز است.

یوسفعلی زاده افزود: برخی مانند جغد، مدام آوای ناامیدی را به جامعه پمپاژ می کنند و خفاش صفتانه تاریکی ها را نشان می دهند لذا در این هفته باید پرونده ۴۰ سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ۴۰ سال شکست و یاس دشمن به صورت گسترده بیان شود.

وی اضافه کرد: برخی افراد کور باطن خود را دائما به خواب زده و برخی نیز سر تا کمر جیره خوار دشمن هستند و ماموریت دارند خوبی ها را ندیده و بدی ها را علم کنند، تابلوی شهید را پایین بکشند و تصویر غلط پیش چشم مردم نصب کنند، اینها باید بدانند حزب الله بیدار است و اجازه نمی دهد ارزش‌های انقلاب و اسلام به دست نااهلان و نفوذی های دشمن از جامعه و صفحه ذهن ملت پاک شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: امت اسلام امروز در سراسر جهان در موضع اقتدار است و بنا به تاکید مقام معظم رهبری هفته گذشته در دیدار با موکب داران عراقی، راهپیمایی اربعین تمرین تشکیل امت واحده، ایجاد تمدن اسلامی و به صدا درآوردن ناقوس مرگ مستکبران است.

یوسفعلی زاده افزود: اگر یاریگر دین خدا باشیم خداوند نیز ما را حمایت و هدایت خواهد کرد و خداوند با هیچ قومی تعارف ندارد و شرط برخورداری از یاری خدا قرار گرفتن در مسیر یاری دین خداست.

وی ادامه داد: خراسان رضوی در دوران دفاع مقدس بیش از ۱۴ یگان رزمی و دو یگان پشتیبان داشته است و بیش از ۴۹ هزار جانباز و  ۱۸ هزار شهید تقدیم آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کرده است.

منبع : ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.