زائرسرای پاکستانی ها با همکاری خیرین، آستان قدس رضوی و مساعدت شهرداری مشهد به منظور تسهیل سفر زائران محروم این کشور به مشهد، ساخته می شود.

زائرسرای پاکستانی‌ها در مشهد ساخته می شود

به گزارش قدس آنلاین، معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در دیدار هیات امنای بنیاد زائران پاکستانی در ایران که در محل دفتر معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی برگزار شد گفت: انتظار داریم با کمک خیرین ایرانی و پاکستانی در فرصتی کوتاه یک زائرسرای مناسب برای زائران پاکستانی ساخته شود.
 محمدصادق براتی با اشاره به پذیرش رایگان زائران پاکستانی در این زائرسرا افزود: با توجه به تلاش متولیان بنیاد زائر امام رضا(ع) و اعلام آمادگی خیرین پاکستانی و ایرانی، نگران تامین منابع مالی برای تکمیل پروژه نیستیم.
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در این جلسه تاکید کرد: با تمهیدات در نظر گرفته شده توسط بنیاد زائرین پاکستانی در ایران و حمایت دستگاه های اجرایی و خیرین، خدمت رسانی به زائران پاکستانی جهت زیارت بارگاه منور حضرت رضا(ع) افزایش پیدا کرده است.
براتی خاطرنشان کرد: با پیگیری های اعضای هیئت امنا بنیاد زائرین پاکستانی و نیز رایزنی با خیرین پاکستانی و ایرانی امیدواریم هرچه سریعتر این طرح تکمیل شود.

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.