معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: از دو خودرو نردبان پلتفرم ۷۲ متری آتش‌نشانی ویژه اطفای حریق در ساختمان‌های مرتفع بهره‌برداری خواهد شد.

خودروهای مدرن به تجهیزات آتش نشانی مشهد افزوده می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، مهدی یعقوبی اظهار داشت: در حال حاضر ۴۹ ایستگاه و پایگاه آتش‌نشانی در شهر مشهد فعالیت دارند و  ۵ ایستگاه دیگر در حال احداث است که با توجه به روند اجرایی پروژه‌ها، سه ایستگاه تا پایان سال ۹۸ به بهره‌برداری خواهد رسید و ۲ ایستگاه دیگر نیز در نیمه اول سال ۹۹ به اتمام خواهد رسید.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد بیان کرد: عملیات بازسازی و مقاوم سازی تعدادی از ایستگاه‌ها نیز آغاز شده است.  

یعقوبی گفت: مطالعات ساخت دو ایستگاه دیگر در محدوده پارک جنگلی وکیل آباد و خیابان شیرازی در حریم حرم امام رضا(ع) در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانی از مشاغل سخت و زیان‌آور است و با توجه به توسعه ایستگاه‌های آتش‌نشانی و بازنشستگی ماهیانه پرسنل، پیگیر هستیم تا با اخذ مجوزهای لازم در سال‌های آتی آتش‌نشانان بیشتری را در مشهد استخدام کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: مهرماه سال جاری از دو خودرو نردبان پلتفرم ۷۲ متری آتش‌نشانی ویژه اطفای حریق در ساختمان‌های مرتفع بهره‌برداری خواهد شد. مشهد نخستین شهر کشور خواهد بود که به چنین خودروهای پیشرفته‌ای در حوزه آتش‌نشانی تجهیز می‌گردد.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.