نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطارشهری مشهد به گلبهار باید هرچه سریع‌تر راه‌اندازی شود، گفت: این موضوع سبب رفع مشکلات حمل و نقل مردم در گلبهار می‌شود.

قطارشهری مشهد به گلبهار باید هرچه سریع‌تر راه‌اندازی شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام محمد حسین حسین‌زاده بحرینی در گلبهار با بیان اینکه قطارشهری مشهد به گلبهار باید هرچه سریع‌تر راه اندازی شود، گفت: این موضوع سبب رفع مشکلات حمل و نقل مردم در گلبهار می‌شود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعتبارات تصویب شده برای راه‌اندازی قطارشهری مشهد ـ گلبهار در مجلس شورای اسلامی، متذکر شد: اکنون لازم است رفع سایر مشکلات برای راه‌اندازی این قطارشهری توسط مسؤولان خراسان رضوی رفع شود.

وی با بیان اینکه اصناف و تولیدکننده از بی‌عدالتی و سیستم فسادگونه فعلی گلایه‌مند هستند، خاطرنشان کرد: سازمان مالیاتی اظهارات مودیان را قبول ندارد، البته باید اصل بر صحت و اظهارات مودی باشد مگر آنکه خلاف آن ثابت شود.

حجت‌الاسلام حسین‌زاده بحرینی افزود: در قانون جدید باید به جای اینکه مودی به دنبال ممیزی باشد باید امور مالیاتی به دنبال این باشد که براساس اسناد و مدارک کارخانه‌داری درآمد خود را مقفی کرده است، در این صورت باید براساس عدالت از وی مالیات دریافت شود.

منبع:فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.