استاندار خراسان رضوی در ابلاغیه‌ای به دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های شهر مشهد اجازه داد تا ۱۱ مهرماه امسال ساعت کاری کارمندان را به مناسبت آغاز سال جدید تحصیلی تغییر دهند.

دستگاه‌های اجرایی مشهد مجاز به تغییر ساعت کاری کارمندان شدند

به گزارش قدس آنلاین، استانداری خراسان رضوی روز شنبه به نقل از علیرضا رزم حسینی گزارش داد: این ابلاغیه با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید و به منظور مدیریت تقاضای سفرهای شهری و کاهش زمان ناشی از ترافیک سنگین در معابر اصلی و شریانی شهر مشهد انجام می‌شود.

وی افزود: تمامی دستگاه های اجرایی و بانک های شهر مشهد مجاز هستند از روز دوشنبه یکم تا پنجشنبه ۱۱ مهرماه سال کنونی، زمان ورود کارکنان خود به محل کار را حداکثر تا ساعت ۸:۳۰ به صورت شناور (با جبران کسر ساعت حضور صبح در انتهای ساعت اداری همان روز) به گونه ای که موجب اختلال در پاسخگویی به ارباب رجوع و نیز افزایش هزینه ها نشود تغییر دهند.
این دستورالعمل بر اساس مصوبه هیات وزیران و دستور استاندار خراسان رضوی به دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های شهر مشهد ابلاغ شده است.

استان شش میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی دارای یک میلیون و ۲۳۰ هزار دانش آموز است که حدود ۹ درصد جمعیت دانش آموزی کشور را تشکیل می دهند.  

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.