HMD Global نوکیا ۷.۲ را در IFA ۲۰۱۹ ، برلین در تاریخ ۵ سپتامبر معرفی کرد.

"نوکیا ۷.۲" از اول مهر وارد بازار می‌شود+ عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، نوکیا ۷.۲ ، مجهز به دوربین‌های پشتی سه گانه است که از ZEISS Optics و دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی بهره می برد. این برند اکنون جلوتر رفته و این گوشی را بی سرو صدا در هند راه اندازی کرده است باعث تعجب همگان شده است.

قیمت نوکیا ۷.۲ ، در دسترس بودن و پیشنهادات مقدماتی

نوکیا ۷.۲ با قیمت اولیه ۱۸،۵۹۹ روپیه برای نوع ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت در هند راه اندازی شده و نوع ۶ گیگابایتی + ۶۴ گیگابایتی با قیمت ۱۹،۵۹۹ روپیه قیمت گذاری شده است. نوکیا ۷.۲ برای خرید از اول مهر (۲۳ سپتامبر) در وب سایت نوکیا ، Flipkart و فروشگاه های خرده فروشی پیشرو در دسترس است.

به عنوان بخشی از پیشنهاد مقدماتی ، کاربران HDFC گوشی را از فروشگاه‌های خرده فروشی از طریق پایانه‌های Pinelabs خریداری می‌کنند و بازپرداخت ۱۰ درصدی دریافت می‌کنند. مصرف کنندگان همچنین می‌توانند در استفاده از منابع مالی HDFC در فروشگاه ها از همین مزایا استفاده کنند و این پیشنهاد تا ۳۱ اکتبر معتبر است.

کاربران Jio مزایایی با ارزش روپیه دریافت می کنند، ۷۲۰۰ طرح ۱۹۸ و ۲۹۹ روپیه ای که شامل ۲،۲۰۰ پول نقد از جیو ، ۳،۰۰۰ کوپن از Cleartrip و ۲۰۰۰ روپیه در Zoomcar در دسترس است، این پیشنهادات برای مشترکین جدید قابل استفاده خواهد بود.

خریداران آنلاین نیز تا ۳۱ اکتبر کارت هدیه ۲۰۰۰ روپیه را در Nokia.com دریافت می کنند، کسانی که تلفن را از طریق Flipkart خریداری می کنند ، تا ۳۱ اکتبر مبلغ ۲،۰۰۰ روپیه دریافت می‌کنند. کسانی که با استفاده از کارت های HDFC در Flipkart هزینه گوشی را پرداخت می کنند ، تا ۲۸ سپتامبر ۵ درصد بازپرداخت دریافت می کنند و کارت های اعتباری بانکی ICICI و کارتهای اعتباری / اعتباری Axis ، ده درصد تخفیف فوری را از (۲۹ سپتامبر - ۴ اکتبر) دریافت می‌کنند.

مشخصات Nokia ۷.۲

نوکیا ۷.۲ دارای ناچ قطره ای در قسمت بالا و تنظیم دوربین پشتی سه گانه دایره ای است، این گوشی هوشمند از پلیمر ساخته شده است که دو برابر از پلی کربنات قوی تر است و برای امنیت از حسگر اثر انگشت در پشت استفاده می‌کند.

این گوشی با پنل ۶.۳ اینچ صفحه نمایش کامل HD + PureDisplay با محافظ Gorilla Glass ۳ در بالا و پشتیبانی HDR ۱۰ برای Amazon Prime Video است، پردازنده استفاده شده در این دستگاه روی پردازنده هشت هسته‌ای Qualcomm Snapdragon ۶۶۰ با رم ۴ گیگابایتی، ۶ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایت حافظه قابل ارتقا اجرا می شود.

در بخش دوربین ، این تلفن از سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی Quad Pixel با دیافراگم f / ۱.۷۹ ، دوربینی با عمق ۵ مگاپیکسلی و لنز ۸MP فوق العاده زاویه دید با دیافراگم f / ۲.۲ بهره می برد، نوکیا ۷.۲ همچنین دارای سه حالت بوکه - ZEISS Modern ، ZEISS Swirl و ZEISS Smooth است.

یک حالت شبانه ای با قابلیت هوش مصنوعی نیز به همراه حسگر فوق العاده حساس برای عملکرد خوب در نور کم در این گوشی هوشمند قرار دارد. برای علاقه مندان به سلفی ، این گوشی یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی با فناوری Quad Pixel و ZEISS Optics ارائه می دهد.

نوکیا ۷.۲ همچنین از باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می برد و اندروید ۹ پای را اجرا می‌کند که با توجه به شروع عرضه اندروید ۱۰ یک ضعف به حساب می آید ، از آنجا که این گوشی یک نسخه Android One است ، تا Android ۱۰ آماده است و حداقل تا دو سال آینده به روزرسانی ها را دریافت می‌کند و این گو شی هوشمند در دو رنگ ذغال سنگی و سبز معرفی شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.