پدافند هوایی و نیروهای شناسایی ارتش سوریه در استان‌های حماه و قنیطره، دو پهپاد متعلق به تروریست‌ها را رهگیری و منهدم کردند.

ساقط کردن دو پهپاد تروریست‌ها در استان‌های حماه و قنیطره

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، پدافند هوایی سوریه با یک پهپاد متعلق به عناصر تروریستی در استان حماه مقابله کرد.

یک منبع میدانی اعلام کرد که این پهپاد، حامل بمب‌های انفجاری بوده و قصد داشته به یکی از مواضع نظامی ارتش سوریه در اطراف فرودگاه «جب رمله» در غرب حماه حمله کند.

این منبع به خبرگزاری اسپوتنیک گفت که نیروهای شناسایی ارتش سوریه موفق شدند این پهپاد را رهگیری و آن را بدون اینکه هیچ آسیبی بزند، سرنگون کنند.

تروریست‌ها طی ماه‌های گذشته بارها قصد داشته‌اند که با پهپاد، مواضع ارتش سوریه یا پایگاه «حمیمیم» (محل استقرار نیروهای روس) را هدف قرار دهند که  در این زمینه چندین بار ناکام بوده‌اند.

ساقط کردن پهپاد تروریستها در جنوب سوریه

در همین راستا، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد که نیروهای شناسایی سوریه، یک پهپاد متعلق به تروریست‌ها را در جنوب این کشور رهگیری کردند.


پهپاد تروریستها

یک منبع میدانی به سانا گفت که مسئولان ذیربط در استان «قنیطره» (جنوب سوریه) توانستند این پهپاد را سرنگون کنند.

پهپاد مذکور، بر فراز شهرک «عرنه» در دامنه‌های سلسله جبال «الشیخ» در جنوب غرب دمشق، در حال حرکت از سمت غرب به سمت شرق بود که نیروهای سوری، پس از رهگیری، آن را منهدم کردند.


پهپاد تروریستها

حملات پهپادی تروریست‌ها در حالی صورت می‌گیرد که عملیات‌های ارتش سوریه در شمال این کشور متوقف شده و تروریست‌های حاضر در جنوب نیز گهگاهی دست به حملات کور می‌زنند که هیچ نتیجه و موفقیت میدانی در پی ندارد.


پهپاد تروریستها

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.