خراسان شمالی- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان شمالی با بیان اینکه ساخت باغ موزه دفاع مقدس پیچیدگی های مخصوص به خود را دارد، گفت: به صورت کلی این بنا ۳۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

باغ موزه دفاع مقدس استان ۳۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ امیری در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: ساخت باغ موزه از ابتدای سال ۹۷ آغاز شد و علی رغم مشکلات مالی که وجود داشت در پنج هزار و ۳۰۰ متر بنا کلید خورده و فندانسیون به صورت کامل به اتمام رسیده است.

وی افزود: مبلغ سه میلیاردتومان برای ساخت باغ موزه توسط استانداری مصوب شده اما تاکنون از سازمان برنامه و بودجه اختصاص پیدا نکرده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه های ستاد هفته دفاع مقدس در قالب ۱۰ کمیته در بخش های مختلف برنامه ریزی شده است، گفت: اولین برنامه این هفته از روز ۱۸ شهریور در قالب تئاتر خیابانی با موضوع ایثارگران  آغاز شده و تا روز یکم مهر ماه بعد از نماز مغرب در پارک باباامان اجرا می شود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: اولین روز از هفته دفاع مقدس به نام اقتدار نیروهای مسلح نامگذاری شده که روز ۳۱ شهریور با حضور تمامی نیروهای مسلح سپاه، ارتش، ناجا، هلال احمر و تمامی دستگاه هایی که در آن زمان نقشی داشته اند رژه برگزار می شود.

سرهنگ امیری فتح کوههای سالوک، پیاده روی عمومی خانوادگی، همایش روحانیون استان، همایش روحانیون اهل سنت در رازوجرگلان، صبحگاه مشترک، همایش زنان، فضاسازی شهر و ادارات، ارائه کتاب های دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب مصلی بجنورد را بخشی از برنامه های هفته دفاع مقدس اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه سه هزار و ۵۵۰ برنامه در قالب ۹۶ برنامه محوری برای این هفته تدارک دیده شده است، افزود: همایش نقش مهندسین در دفاع مقدس، تجلیل از سربازان، گلباران مزار شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه استان بخش دیگری از برنامه های این هفته است.

سرهنگ امیری یادآور شد: عملیات بازی دراز از روز یکم تا چهارم مهر ماه در شهرستان گرمه بازسازی و اجرا می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.