در آستانه هفته دفاع مقدس جمعی از اصحاب رسانه خراسان رضوی با حضور در آسایشگاه امام خمینی(ره) مشهدمقدس با جانبازان دیدار کردند.

دیدار اصحاب رسانه خراسان رضوی با جانبازان آسایشگاه امام خمینی(ره) مشهد

به گزارش قدس آنلاین، جمعی از خبرنگاران، مدیران رسانه و عکاسان خراسان رضوی ظهر امروز با حضور در آسایشگاه امام خمینی(ره) مشهدمقدس با جانبازان حاضر در این آسایشگاه دیدار کردند.
اصحاب رسانه خراسان رضوی در این دیدار بار دیگر با آرمان‌های شهدا و جانبازان بیعت کردند.این برنامه به ابتکار بسیج رسانه استان خراسان رضوی و همراهی جمعی از مدیران ارشاد خراسان رضوی در آستانه بزرگداشت هفته دفاع مقدس صورت گرفت.

سرهنگ عباس محمدیان رئیس بسیج رسانه استان خراسان رضوی به خبرنگار قدس آنلاین گفت: امروز هر چیزی که در انقلاب هست به برکت دفاع مقدس است و بر خود لازم دانستیم که به همراه اصحاب رسانه در جمع جانبازان حضور یافته و تجدید بیعتی با جانباران عزیز و غیورمان داشته باشیم. آنها از جانشان برای حفظ انقلاب مایه گذاشته و وظیفه ماست که از جانبازان عزیز قدردانی نماییم. باید قدردان محبت‌ها و از خود گذشتگی‌های این بزرگواران باشیم. تلاش کردیم در آستانه هفته دفاع مقدس دوباره بین اصحاب رسانه که سربازان جنگ نرم هستند با سربازان جنگ سخت پیوندی برقرار شود و انشالله بتوانیم در انتقال ارزشها و فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی به نسل چهارم انقلاب زمینه‌سازی کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.