مدیرعامل تیم والیبال پیام خراسان گفت: پیام مشکلات خاصی داشت و وارد حاشیه‌هایی شد اما ۸۰ درصد بدهی‌های این تیم پرداخت شده و از کادرفنی سال گذشته هم رضایت گرفته‌ایم.

۸۰ درصد بدهی‌های پیام پرداخت شده است/ هدف ما حضور در جمع ۸ تیم بالای جدول است
به گزارش قدس آنلاین ؛ علی شیخ الاسلامی ، در خصوص وضعیت فعلی تیم والیبال پیام خراسان اظهار کرد: از آن‌جا که پیام از سال گذشته در لیگ برتر بوده نیازی به ثبت‌نام در لیگ ندارد. شرایط خاصی داشتیم اما مشکلات‌مان حل شد. همچنین ۸۰ درصد بدهی‌های پیام پرداخت شده‌است.

وی در خصوص بدهی‌ پیام به کادرفنی سال گذشته‌اش خاطرنشان کرد: با حضور فتاحی، مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی جلسه‌ای برگزار کردیم. سوءتفاهمی به وجود آمده بود که برطرف شد. همه ما برای یک هدف، یعنی والیبال خراسان تلاش می‌کنیم. مسائلی به وجود آمده بود که با عذرخواهی به اتمام رسید. قوچان‌ن‍ژاد، سالاری، فعال و صمدی در حضور فتاحی رضایت دادند. بخشی از طلب دو سه بازیکن از جمله محمد موسوی باقی‌مانده که طی هفته‌های آتی حل خواهدشد.

مدیرعامل تیم والیبال پیام خراسان درباره نفرات اضافه شده به این تیم یادآور شد: نسبت به سال گذشته شرایط بهتری داریم. موسوی را از دست داده‌ایم، اما دغدغه‌ای که در سال گذشته در پست پاسور داشتیم، با اضافه شدن بهبودی حل شد. در پست‌های دیگر نیز بازیکنان خوبی جذب کرده‌ایم. دریافت‌مان خیلی خوب شده است. رشید یوسفی و شهروز همایون‌فر خودشان نخواستند با پیام همکاری کنند و از تیم جدا شدند.

شیخ‌الاسلامی ادامه داد: پیکان تهران شاید از لیگ برتر کناره‌گیری کند. احتمال دارد با کناره‌گیری پیکان، بازیکنی به تیم‌مان اضافه کنیم. پیام به دنبال یلی است. یلی دوست دارد برای خراسان بازی کند، اما ابتدا باید ببینیم شرایط پیکان چه می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به درخشش پیام در سال گذشته، آیا این تیم می‌تواند نتایج سال گذشته را تکرار کند، گفت: تکرار درخشش فصل گذشته، شدنی است، اما شرایط امسال پیام خاص است. ای کاش وارد حواشی نمی‌شدیم. اگر بخواهیم به گذشته هم بازگردیم، فایده ندارد. برای لیگ برتر سال جاری خیلی دیر شروع کردیم. یک ماه مفید برای تمرین وقت داریم. در حال حاضر به دنبال این هستیم که جزو هشت تیم بالای جدول باشیم. در نیم‌فصل اگر بتوانیم بازیکن جدیدی جذب کنیم برای کسب رتبه‌های بالاتر تلاش خواهیم کرد.

مدیرعامل تیم والیبال پیام خراسان در خصوص جذب اسپانسر از سوی باشگاه تاکید کرد: با دو اسپانسر به توافق نهایی رسیده‌ایم. ترجیح می‌دهم هشتم آبان آن‌ها را معرفی کنم. البته تاکنون پرداختی نداشته‌اند و پرداختی اول‌شان در مهر ماه خواهد بود. همچنین حمایت شهرداری مشهد را نیز خواهیم داشت. ۵۰ درصد از هزینه‌های پیام را شهرداری پرداخت خواهد کرد.

ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.